پرسپولیس نیوز: به گفته قائم مقام باشگاه پرسپولیس، به احتمال فراوان حسین عبدی در کادر فنی آینده پرسپولیس هم حضور خواهد داشت.
محمد حسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس همراه با تعدادی از مسئولان این باشگاه صبح فردا برای استقبال از برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه به فرودگاه امام خمینی خواهند رفت تا از حضور این مربی استقبال کنند.
 
گفتنی است با بخشیده شدن دو سوم از جریمه مالیاتی برانکو، امروز باشگاه پرسپولیس بدهی مالیاتی این مربی را پرداخت کرد تا قرار عدم منع حضور این مربی کروات در کشورمان صادر شود.
 
همچنین قرار است این مبلغ پرداخت شده به اداره مالیات از پیش‌پرداخت برانکو ایوانکوویچ کم شود.
 
همچنین گفتنی است بلیط حضور این مربی کروات برای حضور در تهران صادر شده و این مربی ساعتی پیش زاگرب را به مقصد استانبول ترک کرد تا پس از توقفی کوتاه از فرودگاه این شهر عازم تهران شود.
 
همچنین محمد حسین نژادفلاح که این اخبار را در اختیار خبرنگاران قرار داد اظهار داشت که به احتمال بسیار زباشگاه پرسپولیس تاکید کرد مبلغ قرارداد برانکو ایوانکوویچ با این باشگاه نصف مبلغی که از سوی برخی ها عنوان شده نیست و در صورتی که وی صلاح بداند رقم واقعی قراردادش اعلام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد مبلغ قرارداد برانکو گفت: مبلغ قرارداد برانکو همانطور که آقای نژادفلاح گفته اند تقریبا حدود مبلغ قرارداد برخی مربیان ایرانی لیگ برتر است. سازمان لیگ قبل از شروع فصل جاری در اقدامی شایسته و برای اولین بار با تاکید وزارت ورزش باشگاه ها را ملزم به انتشار قرارداد تمامی اعضای کادر فنی ، پزشکی و بازیکنان لیگ برتر کرد.
 
وی افزود: مبلغ قرارداد همه مربیان و بازیکنان بر همین اساس و دستورالعمل منتشر شد. مدعی هستیم برخی باشگاه ها مبلغ قرارداد واقعی مربیان و برخی بازیکنان خود را منتشر نکرده اند. اما 95 درصد مبالغ منتشره واقعی بود. این اقدام جای تحسین دارد. برخی باشگاه ها آشکارا از سقف بودجه 15 یا 18 میلیارد تومانی عبور کردند. بودند باشگاه هایی که مبلغ برخی مربیان و برخی بازیکنان زیر 23 سال خود را با زیرکی منتشر نکردند و با این وجود از سایر مبالغ منتشر شده نشان می داد که از سقف بودجه عبور کردند. این حرف ها مقدمه ای است که بگوییم مبلغ قرارداد برانکو نیز می تواند منتشر شود. بروید و ببینید برخی مربیانی که مبلغ قراردشان منتشر شده و اندک مربیانی که مبلغ قراردادشان واقعی منتشر نشده چقدر بوده و هست.
 
حسین قدوسی خاطرنشان کرد: انتشار مبلغ قرارداد برانکو با توجه به قوانین  دستورالعمل سازمان لیگ و با توجه به برخی گمانه زنی ها و برخی شایعات و همچنین برخی اخبار غیرواقعی هدفمند که تخریب سرمربی تازه منصوب شده پرسپولیس را به دنبال دارد این ضرورت را برای باشگاه و ما ایجاد کرده است که مبلغ قرارداد برانکو را منتشر کنیم و ان شالله پس از ورود برانکو به ایران و مشورت با ایشان در صورتی که مخالفتی نداشته باشند مبلغ قراردادشان را رسما و شفاف اعلام می کنیم تا مشخص شود مبلغ قرارداد ایشان با وجود سوابق درخشان در فوتبال ایران و باشگاه های آسیایی چیزی فراتر از مبلغ قرارداد برخی مربیان قابل احترام ایرانی نبوده و نیست.
 
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مبلغ قرارداد آقای برانکو در برخی گمانه زنی ها چهار و نیم یا پنج میلیارد تومان عنوان شده است. بنده تاکید می کنم مبلغ قرارداد ایشان که دلاری هم بوده نصف گمانه زنی های یاد شده هم نیست. بنابراین از رسانه ها خواهشمندیم کمی حوصله کنند تا پس از ورود برانکو به ایران و مشورت با ایشان مبلغ قراردادشان را به طور شفاف اعلام می کنیم. اما همانطور که تاکید کردیم مبلغ قرارداد ایشان بسیار کمتر از گمانه زنی های چهار و پنج میلیارد تومانی است و برخی مربیان ایرانی شاید مبلغ قراردادشان کمی بیشتر از آقای برانکو بوده باشد.
 
قدوسی در پایان گفت: پرسپولیس در سالهای اخیر به دلایل متعدد تیمی ناموفق بوده است وی در این سالها فقط سال گذشته توانست در کورس قهرمانی قرار بگیرد. حالا که آقای برانکو به عنوان یک مربی مورد قبول اغلب کارشناسان و رسانه ها و با کارنامه ای قابل اتکا به پرسپولیس آمده روا نیست برخی شایعات و جوسازی ها را در بدو ورود ایشان به ایران شاهد باشیم. چنین کارهایی ظلم آشکار در حق هواداران میلیونی پرسپولیس است.د، حسین عبدی در کادر فنی آینده پرسپولیس هم حضور خواهد داشت و به عنوان دستیار برانکو فعالیت خواهد کرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)