پرسپولیس نیوز : شرکت بهنام پیشرو کیش با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات امیررضا خادم واکنش نشان داد.

شرکت بهنام پیشروی کیش که پیش از این به عنوان بهره بردار باشگاه پرسپولیس فعالیت می کرد در پاسخ به اظهارات امیررضا خادم بیانیه‌ای صادر کرده است. متن این بیانیه به این شرح است:

رسم پهلوانی راستگویی و درستکاری است.

شرکت بهنام پیشرو کیش به منظور روشن شدن پاره ای از اتفاقات و وقایع رخ داده و با توجه به مصاحبه اخیر آقای خادم با خبرگزاری فارس وظیفه خود می داند جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل را به اطلاع هواداران و پیشکسوتان باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس برساند.

ضمن ادای احترام، رفتارها و مصاحبه های اخیر صورت گرفته از مقام معاون پارلمانی و نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در خصوص اسپانسر و بهره بردار باشگاه پرسپولیس، با توجه به جایگاه و نقش ویژه ایشان بعید به نظر می رسید.

شرکت سرمایه گذاری بهنام پیشرو کیش با توجه به قرارداد منعقده طبق قانون تجارت و همچنین سرمایه گذاری صورت پذیرفته صرفاً خواستار انجام تعهدات مندرج دو طرفه در قرارداد بوده است و هیچگاه نه به دنبال مطرح کردن شخص یا اشخاص خاصی بوده و نه به دنبال ایجاد حاشیه.

در تاریخ 93/07/13صورتجلسه ای به منظور رفع مشکلات تنظیم گردید که با دست خط خادم نیز اصلاح شد و این شرکت تایید نهایی آنرا پذیرفت. اما به یکباره و به هنگام امضای طرفین سیاسی آن را قبول ننمود و اکثر بندهای توافق شده آن را با دست خط خودش خط کشید که سند آن نیز موجود می باشد و دلیل این امر با توجه به توافق از پیش انجام شده مبهم است!

همچنین در جلسه دیگری با حضور جناب آقای شعبانی‌بهار معاونت محترم توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و شخص آقای گلرخسار و همچنین آقایان پوستی، نادر گلرخسار، تفرشی و خواجه‌وند ، آقای خادم به صراحت اعلام کردند که "بنده اشتباه کردم!" ضمناً توافق نامه آن جلسه نیز از دفتر آقای خادم ایمیل شده است و سند آن نیز موجود می باشد.

قرارداد منعقد شده در زیر لوای قانون نوشته شده است و نیازی به فرافکنی نمی باشد. پشت ما هم خداست و خدا با ماست.

پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید: ای علی راست بگو، اگر چه در حال حاضر به ضرر تو باشد ولی در آینده به نفع توست و دروغ نگو اگرچه در حال حاضر به نفع تو باشد ولی در آینده به ضرر توست.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)