پرسپولیس نیوز: تصمیم به خداحافظی بازیکنان معروف سرخابی زمانی گرفته شد که به مهدی رحمتی توهین زیادی شد.
 
توهین ها در فضای مجازی یکی از بازیکنان پرسپولیس را به شدت دلخور کرده است. محسن بنگر جزو آن دسته از بازیکنانی است که با اینستاگرام خداحافظی کرده است. او می گوید این اتفاق به خاطر توهین هایی است که به آنها شده است.
 
بنگر که از این توهین ها بسیار ناراحت، درباره خداحافظی شان از اینستاگرام می گوید: «از اينستاگرام خداحافظي كرديم چون خانواده‌های ‌مان را از سر راه نياورده‌ايم. متأسفانه یک عده که فهم بالایی ندارند و شخصیت خودشان را نشان می دهند، هرچه به دهان‌شان مي‌آيد و لايق خودشان است، برای ما مي‌نويسند. همان بهتر كه ديگر در اينستاگرام نباشيم.»
 
تعداد زیادی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس از اینستاگرام خداحافظی کرده اند و می گویند تا زمانیکه توهین ها به پایان نرسد، دیگر فعالیتی در صفحات خود نخواهند کرد. اینستاگرام تبدیل شده بود به محلی که بازیکنان به صورت مستقیم با هواداران خود ارتباط داشته باشند ولی موضع گیری هواداران سرخابی علیه هم و توهین به بازیکنان باعث شد تا آنها دور اینستاگرام را خط بکشند. البته این تصمیم زمانی گرفته شد که هواداران پرسپولیس به صفحه مهدی رحمتی هجوم برند. گلر استقلال در بازی با نفت تهران با علیرضا بیرانوند شوخی کرد که این شوخی به شدت باعث دلخوری هواداران پرسپولیس شد تا سراغ رحمتی بروند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)