پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌خواهد فکر منفی راجع به شعار هواداران علیه وی در ورزشگاه‌ها داشته باشد، گفت: به هواداران قول می‌دهم روزهای خوب پرسپولیس از راه برسد.

حمیدرضا سیاسی در خصوص تساوی تیم پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان و شعار هواداران علیه وی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: به هر حال هواخواه‌های پرسپولیس هم نظراشان را اعلام کرده‌اند و این نظرات برای من محترم است. تماشاگران فقط ابراز احساسات کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا این شعارها علیه وی سازماندهی شده است یا خیر"؟، افزود: نمی‌خواهم در این مورد فکر منفی داشته باشم. بابت تحولات اخیر پرسپولیس فضا یک مقدار ملتهب است و هواداران دوست دارند خودشان را تخیله کنند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از کل هواداران تشکر می‌کنم! قول می‌دهم روزهای خوب پرسپولیس هم به زودی از راه برسد.

وی همچنین در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر احتمال کنار رفتن حمید درخشان و سرمربیگری زلاتکو کرانچار در پرسپولیس هم تاکید کرد: روز گذشته هم عنوان کردیم که باشگاه با همه صحبت کرده است ولی الان همه (اعضای هیات مدیره) روی درخشان به نتیجه رسیده‌اند.

سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان با اعلام کنار گذاشتن محمد پنجعلی از سرپرستی پرسپولیس، از احتمال انتخاب خوردبین به عنوان سرپرست پرسپولیس خبر داد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)