پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:ما شکایت خودمان را انجام دادیم اما خود شما هم از من بهتر می دانید که قرار نیست اتفاقی بیفتد.

جعفر کاشانی  در خصوص شایعه مذاکره باشگاه با فرهاد کاظمی به عنوان سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت: تا آنجایی که من می دانم این اتفاق قرار نیست رخ دهد و دلیلی هم برای این کار وجود ندارد. پرسپولیس خوب بازی می کند و اگر کمی در زدن ضربات آخر بازیکنان دقت کنند می توانند نتیجه بگیرند.

وی در خصوص اظهارات امیر عابدینی مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس با برداشتن سه میلیارد از صندوق پیشکسوتان به نوعی رباخواری انجام داده، پاسخ داد: من اصلا در جریان این سه میلیارد نیستم و نبوده ام. به همین دلیل اصلا نمی توانم در مورد آن اظهار نظر کنم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه سرخپوشان از فغانی اذعان داشت: ما شکایت خودمان را انجام دادیم اما خود شما هم از من بهتر می دانید که قرار نیست اتفاقی بیفتد. داور بازی پرسپولیس سوتش را زده، کمر پرسپولیس را شکسته و رفته است. فوق فوقش حالا او را توبیخ کنند یا یک جلسه محروم شود اما امتیازی به حساب پرسپولیس واریز نخواهد شد. پس بهتر است خودمان را گول نزنیم اما من مطمئن هستم پرسپولیس دوباره به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)