سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به پیشنهاد عجیب مالی به سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد.

حیدر افسری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص پیشنهاد ۵۰ میلیارد تومانی باشگاه گل‌گهر به یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: این موضوع در حیطه وظایف من نیست و اطلاعی از آن ندارم اما به نظرم این رقم اصلا منطقی نیست و بعید می‌دانم درست باشد. در خوش ‌بینانه ‌ترین حالت ممکن است امسال به ما ۵۰میلیارد بودجه بدهند که با این بودجه باید برای تیم کارگری، امید و… هم هزینه کنیم. ۵۰میلیارد شاید دست بالا در بودجه ما باشد، اگر این پول را فقط به سرمربی بدهیم، بقیه را چکار کنیم؟

افسری در مورد اینکه به جز گل‌محمدی، از قلعه‌نویی و تارتار هم به عنوان گزینه‌های نزدیک به هدایت گل‌گهر نام برده می‌شود، عنوان کرد: باشگاه ما چون صنعتی است نسبت به بقیه باشگاه‌ها شرایط متفاوتی دارد. اینطور نیست که فقط یک مدیرعامل و سرپرست باشند و تصمیم بگیرند. در باشگاه ما مدیران بالادستی تصمیم گیرنده هستند. ۴-۵ گزینه وجود دارد. بله همه این افرادی که نامشان مطرح شده و حتی کادرفنی قبلی هم گزینه هستند اما هیات مدیره و مدیران بالا دستی هستند که گزینه‌ها را بررسی و در نهایت بهترین گزینه را نتخاب می‌کنند.

سرپرست گل‌گهر در مورد شایعه پیشنهاد سپاهان به علیرضا ابراهیمی گفت: ما هم از طریق رسانه‌ها متوجه این خبر شدیم. البته خود ابراهیمی آن را تکذیب کرد و من هم اطلاع دقیقی از این ماجرا ندارم. با این حال او یکسال دیگر با ما قرارداد دارد.

وی در خصوص اینکه آیا خروجی های گل‌گهر مشخص هستند، اظهار داشت: تا تکلیف سرمربی تیم مشخص نشود نمی‌توان در مورد لیست خروجی‌ها صحبت کرد. فقط علیرضا ابراهیمی آنطور که خودش مطرح کرده، قصد جدایی دارد. به غیر از او خروجی دیگری مشخص نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)