مرجع خبری پرسپولیس : رئیس فدراسیون فوتبال واکنش منحصر به فردی به ماجرای کتک خوردن علی دایی و دروازه‌بان تیم ملی امید دارد.

 

کفاشیان می‌گوید: «والا من نمی دانم چرا این جریان ها پیش می آید و برای خود ما هم خیلی جای تعجب دارد. ولی در جاهای دیگر هم از این اتفاق ها می افتد. شما هم شنیدید که می خواستند مورینیو را با چاقو بزنند؟ خواستم قضیه مورینیو را بگویم تا بفهمید این برخوردها در جاهای دیگر هم اتفاق می افتد. امیدواریم کم کم یک کارهایی صورت بگیرد تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.»

 

*آقای کفاشیان! در این کمیته ها واقعا حکومت نظامی برپاست؟


چطور مگه؟ خبری شده؟

 

*یعنی باور کنیم شما مصاحبه تند امیر قلعه نویی را نخواندید؟

نه، من مصاحبه او را نخواندم. حالا چی گفته است؟

 

*تیتر یک همه روزنامه ها بوده. واقعا شما خودتان آن را ندیده اید؟

نه، من ندیدم. نگفتید چه گفته؟

 

*امیر قلعه نویی گفته در کمیته داوران و انضباطی حکومت نظامی برپاست.

نه! امیر قلعه نویی این را گفته؟ برای چی گفته؟ ما اصلا در فدراسیون فوتبال حکومت نظامی نداریم. اینجا دموکراسی وجود دارد و ما فدراسیون فوتبال را مردمی اداره می کنیم. همه در فدراسیون آزاد هستند و اصلا حکومت نظامی وجود ندارد. هر کسی می تواند آزادانه کار خودش را بکند. من که مصاحبه قلعه نویی را نخواندم ولی فکر نکنم او جدی گفته باشد.

 

*اتفاقا خیلی جدی است. مثلا قلعه نویی را به کمیته فنی برده بودید که از انتقادهای او بکاهید اما این انتقادها بیشتر شده است.

والا من همانطور که گفتم نخوانده مصاحبه اش را ولی قلعه نویی مربی خیلی خوبی است. او با ما خیلی همکاری می کند و انصافا مشاوره هایش خیلی خوب است. من خودم در خیلی مسایل با او مشورت می کنم و اصولا با هم خیلی خوب هستیم. بدی از امیر قلعه نویی ندیده ایم.

 

*انگار حربه حضور در کمیته فنی خیلی کارساز نبود.

خب، ما این مربی خوب را آوردیم تا بیشتر از مشورت هایش استفاده کنیم و به قول شما انتقادها کاهش یابد. هر جا لازم بوده با او مشورت کرده ایم. همکاری خیلی خوبی هم با هم داریم ولی این چیزها طبیعی است. یک وقت هایی بین کمیته های مختلف ما و امیر قلعه نویی مشکل پیش می آید که این یک مشکل طبیعی است. شک نکنید همه چیز را آرام می کنیم. امیر قلعه نویی یکی از سرمایه های فوتبال ماست و بنده هم خیلی دوستش دارم. این اختلاف ها هم پیش می آید و نباید خیلی به آنها دامن زده شود.

 

*شما به این موضوع ورود می کنید؟

قطعا ورود می کنیم. موضوع مهمی است.

 

*کمیته داوران اعلام کرده طبق آئین نامه احتمال محرومیت او وجود دارد.

نه، ما نمی گذاریم او محروم شود و این موضوع را پیگیری می کنیم. ان‌شاا… همه چیز حل می شود و دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

*یعنی شما مقابل کمیته انضباطی می ایستید؟

ما دوست نداریم تنش در فوتبال باشد و این موضوع را با دوستی حل می کنیم.

 

*آقای کفاشیان جریان این بوقچی ها هم دارد در فوتبال ایران پیچیده می شود. گلر تیم ملی امید را هم که زدند. شما در این زمینه برنامه ای ندارید، کاری نمی کنید؟

والا من نمی دانم چرا این جریان ها پیش می آید و برای خود ما هم خیلی جای تعجب دارد. ولی در جاهای دیگر هم از این اتفاق ها می افتد. شما هم شنیدید که می خواستند مورینیو را با چاقو بزنند؟

 

*بله، اما ظاهرا کار بوقچی ها نبوده، یک فرد ناشناس این کار را کرده است.

به هر حال بنده خدا را تهدید کرده اند و اصلا شاید ما خودمان رفتیم در این زمینه تحقیق کردیم و تشکیل پرونده دادیم که ببینیم کار کی بوده!

 

*این داخلی ها را پیگیری کنید، بد نیست.

نه من خواستم قضیه مورینیو را بگویم تا بفهمید این برخوردها در جاهای دیگر هم اتفاق می افتد. امیدواریم کم کم یک کارهایی صورت بگیرد تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

 

*تیم امید هم که رفت. کار همه بازیکنان را درست کردید؟

بنده خدا آقای نبی همه کارها را انجام داد و تیم با همه نفرات به قرقیزستان رفت. مدارک یکسری از بجه ها ناقص بود که کامل شد و فکر کنم فقط دو نفر را همراه تیم نبردند. یکی بختیار رحمانی بود که اصلا پاسپورت نداشت و یکی هم محسن ابراهیمی بود که پاسپورتش گم شده بود. ما دو نفر را جایگزین آنها کردیم و فرستادیم قرقیزستان.

 

*تیم امید آنجا برنده می شود؟

بله، حتما باید برنده شود. نمی شود که ببازد و حذف شود. به امید خدا به مرحله بعد می رویم.

 

*بعد از این بازی هم تغییرات خواهید داشت؟

قطعا در تیم امید تغییرات می دهیم. با مجید جلالی و دو مربی دیگر حرف زده ایم و ان‌شاا.. در جلسه بعدی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم نهایی را می گیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)