سرمربی سابق گهر دورود معتقد است این تیم هیچ شاخصه‎ای برای موفقیت در لیگ برتر نداشت.

محمد مایلی‎کهن در مورد صحبت‎های رحمتی رئیس اداره ورزش و جوانان دورود و رئوفی رئیس هیأت فوتبال این شهرستان که گفته بودند کادرفنی گهر خوب نتیجه نمی‎گرفت و با مطرح کردن موضوعاتی از جمله اختصاص 130 میلیون تومان به ورزشگاه تختی دورود و رفتن به مدرسه‎ای در یکی از روستاها قصد داشتند عوام‎فریبی کنند، گفت: یعنی اگر ما این کارها را انجام نمی‎دادیم گهر نتیجه می‎گرفت؟ اگر این تیم نتیجه می‎گرفت همه چیز زیر سوال می‎رفت! وقتی متر و شاخصه‎ای و هیچ‎گونه امکاناتی برای موفقیت نیست، چطور انتظار دارند گهر نتیجه بگیرد.

 

وی اضافه کرد: حتی از ابتدایی‎ترین امکانات هم محروم بودیم، در همه‎ی بازی‎ها میهمان بودیم. وقتی به دورود می‎آمدیم بلافاصله پس از بازی سوار اتوبوس می‎شدیم و به سمت تهران حرکت می‎کردیم. همیشه بین راه و در جاده قم-اراک در یک رستورانی، پیتزا می‎خوردیم- با این شرایط می‎شود نتیجه گرفت؟

 

مایلی‎کهن با بیان این‎که پس از بازی و سفر با اتوبوسی که زیاد هم استاندارد نبود- بازیکن را داغان می‎کرد، افزود: علم ورزش چیزهایی دارد که در تیم ما هیچ‎کدام رعایت نمی‎شد. در جاهایی تمرین می‎کردیم و اسکان داشتیم که در شأن لیگ برتر نبود، مشکلات زیادی داشتیم که آن زمان نمی‎خواستیم بازگو شوند و الان هم گفتن آنها دیگر فایده‎ای ندارد.

 

سرمربی سابق گهر با تأکید بر این‎که اصولاً در نیم‎فصل اول جمع کردن امتیاز راحت‎تر است، خاطرنشان کرد: تیم‎های پایین جدول در نیم‎فصل اول، اکثراً در پایان لیگ هم در همان جایگاه بودند و تغییر آنچنانی نداشتند. بقیه تیم‎هایی که سقوط کردند در نقل‎وانتقالات نیم‎فصل چند برابر ما هزینه کردند ولی با این حال بازهم نتوانستند در لیگ بمانند.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که گهر در اوایل نیم‎فصل دوم خیلی خوب نتیجه گرفت و از سه بازی 7 امتیاز کسب کرد چرا این روند ادامه نداشت؟ گفت: آن زمان هم پیش‎بینی می‎کردیم که گهر سیر نزولی داشته باشد. مصدومیت ساشا کلونیجا روی تیم تأثیر منفی گذاشت و این رفت‎وآمدهای تهران دورود هم کار را سخت کرده بود- با همه‎ی مشکلاتی که داشتیم شک نکنید اگر گهر در دورود تمرین و بازی می‎کرد به مراتب بهتر نتیجه می‎گرفت.

 

مایلی‎کهن در مورد رفتن به مدرسه‎ای روستایی در دورود، اظهار کرد: مگر کار بدی کرده‎ایم؟ آیا در خصوص انجام کارهای فرهنگی هم باید جواب پس بدهیم؟ ما که مثل بعضی‎ها این کارها را در بوق و کرنا نکردیم در حالی که می‎توانستیم خیلی راحت این کار را انجام دهیم. در هم‎صحبتی و هدیه دادن به دانش‎آموزان من لذت دنیا را بردم حالا اگر دوستان می‎خواهند این کارهای فرهنگی را زیر سوال ببرند، کم‎لطفی است.

 

سرمربی سابق تیم‎ملی با بیان این‎که به اندازه تمام عمرم با تیم گهر سفر کردم، ادامه داد: با این‎که خیلی اذیت شدیم اما هرگز لطف و محبت مردم آن دیار را فراموش نمی‎کنم و حضور در گهر جز خاطرات خوب‎مان محسوب می‎شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)