پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیازی نیست برای امضای قرارداد به باشگاه بروم چون صد درصد یک‌سال دیگر در خدمت پرسپولیس هستم.

پیام صادقیان درباره ماندن یا رفتنش از پرسپولیس اظهار داشت: نیازی نیست به باشگاه بروم و مدیر برنامه‌هایم برای تمدید قرارداد قطعاً اقدام خواهد کرد.

وی افزود: اما چیزی که معلوم است صد درصد یک‌سال دیگر در خدمت پرسپولیس هستم و تصمیم نهایی‌ام را در این‌باره گرفته‌ام. دیگر بقیه‌اش دست خداست که چه اتفاقی می‌افتد.

محمد دایی نیز در واکنش به اظهارات قاسم دهنوی که گفته بود محمد دایی گفته اگر می‌خواهید از این تیم جدا شوید مشکلی ندارم، اظهار داشت: قاسم دهنوی به من زنگ زد و گفت علی دایی جواب تلفنم را نمی‌دهد من هم به او گفته‌ام که پیامکی به علی بدهد چون او سرش خیلی شلوغ است و مطمئن باش جوابت را می‌دهد.

وی افزود: اما دیدم او سریع با ذوب‌آهن قرارداد بسته این در شرایطی بود که من به او گفتم حداقل سه روز دندان روی جگر بگذار و من نمی‌توانم تصمیم بگیرم که تو از تیم بروی یا بمانی، همه چیز را باید با علی هماهنگ کنی که ایشان این کارها را انجام نداده، اصلاً‌ برخی حرف‌های او را قبول ندارم و امیدوارم که همه چیز را شفاف بگوید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)