پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به خبر هک شدن صفحه اینستاگرام رسمی این باشگاه واکنش نشان داد.

روز گذشته خبری در کانال تلگرامی باشگاه پرسپولیس که تا پیش از این با عنوان کانال رسمی این باشگاه فعالیت می‌کرد منتشر شد مبنی براینکه اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس هک شده است.

این در حالی است که عملاً چنین اتفاقی رخ نداده و خبر منتشر شده از سوی کانالی که تا پیش از این با عنوان کانال رسمی باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد به دروغ منتشر شده بود.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در همین خصوص گفت: قبلاً یکی از هواداران که در کانون هواداران باشگاه پرسپولیس عضو بود و برای فضای مجازی وقت می‌گذاشت عنوان کرد که حاضر است اینستاگرام و کانال رسمی باشگاه پرسپولیس را با عنوان کانال و اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس اداره کند که این موضوع مدتی ادامه داشت.

وی ادامه داد: بعد از مدتی این فرد بحث مالی را به میان کشید که ما عنوان کردیم قادر نیستیم به او حقوق بدهیم اما او به دلیل پرمخاطب بودن اینستاگرام و کانال باشگاه عنوان کرد که به دنبال این است تا از این طریق درآمدزایی کند اما ما اجازه این کار را به او نداده‌ایم. چرا که کانال و اینستاگرام باشگاه شخصی نبود که پول آن بخواهد به جیب یک شخص برود بلکه اگر قرار بود درآمدزایی هم انجام شود باید این پول به حساب باشگاه پرسپولیس می‌آمد.

خمارلو خاطرنشان کرد: بعد از این موضوع این فرد نام اینستاگرام و کانال تلگرامی باشگاه را تغییر داد و پس از آن ما با یک شرکت در تهران که قرارداد رسمی با اینستاگرام داشت مکاتبه کردیم و نام کاربری و رمز ورود اینستاگرام رسمی باشگاه را که نزدیک به یک میلیون نفر عضو دارد از این شخص گرفتیم و دوباره نام آن را به اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس تغییر دادیم.

وی افزود: بعد از این اتفاق این فرد با انتشار خبری دروغین در همان کانال تلگرام که تا پیش از این به نام کانال رسمی باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد و او نامش را تغییر داده بود منتشر کرد و در آن عنوان نمود اینستاگرام رسمی باشگاه هک شده است که در واقع چنین موضوعی صحت ندارد و این خبر کذب و دروغ است.

خمارلو خاطرنشان کرد: ما به دنبال به راه انداختن یک اپلیکیشن به نام باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی هستیم که اخبار رسمی باشگاه را در آنجا منتشر کنیم و در صورت رخ دادن این موضوع دیگر شاهد اتفاقات اینچنینی نخواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)