پرپسولیس نیوز : دروازه بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هرگز نمی‌خواستم بگویم پرسپولیس چون با من قرارداد بسته، دروازه‌بان جدیدی نیاورد.»

نیلسون کوره آ در خصوص وضعیتش در سال آینده و موضوعات مختلف دیگر صحبت های زیر را انجام داده است.

 

* تکلیفت به کجا کشید‌؛ بالاخره قرارداد بستی یا نه؟

– بله مدیربرنامه​هایم به دفتر باشگاه رفت و با مدیرعامل جدید پرسپولیس قرارداد جدیدی امضا کرد ولی هنوز مشکلات مالی پابرجاست که گفته‌اند این هفته به طور کلی حل می‌شود.

 

* قبل از شروع فصل جدید لیگ ایران، فکر نمی‌کنی به خاطر نایب‌قهرمانی فصل قبل، فشار روی پرسپولیس در فصل جدید بیشتر شود؟

– این موضوع که بسیار منطقی است. پرسپولیس باید همواره در کورس قهرمانی باشد و فقط برای رسیدن به این عنوان بجنگد. وقتی بازیکنی به پرسپولیس می‌‌آید، باید این مسئله را درک کند که شرایط این تیم چگونه است. من بخشی از تاریخ این باشگاه را خوانده‌ام و حالا تمام دلایل محبوبیت پرسپولیس را می‌دانم. اگر به تاریخ مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که پرسپولیس همیشه برای قهرمانی جنگیده و این موضوع اصلاً عجیب نیست که فصل آینده هم مدعی باشیم.

 

* با این حرف‌ها، پرسپولیس را از حالا باید قهرمان لیگ بعد دانست!

– بله من می‌گویم در لیگ بعدی باید قهرمان شویم. با این حرف‌‌هاست که بابت حضور در فصل آینده، انرژی می‌گیریم و شرایط روحی بهتری پیدا می‌کنیم.

 

* بعد از آن که چندبار مصاحبه کردی و نسبت به مذاکره پرسپولیس با گلرهای دیگر معترض شدی، باشگاه قید جذب گلر جدید را زد. چه نظری در این مورد داری؟

– من هرگز نگفته بودم گلر جدیدی نگیرند. اتفاقاً از این ماجرا همیشه استقبال می‌کنم چون من در طول زندگی یاد گرفته‌ام باید همیشه مبارزه کرد. در سال‌های گذشته نیز تجربه کار کردن با 5، 6 گلر دیگر را داشتم و در تمام این مدت، من دروازه‌بان یک تیم بودم. حرف من چیز دیگری بود، گفتم لطفاً با کسی مذاکره کنید که بتوانیم در کنار هم روزهای خوبی داشته باشیم و رقابت‌مان سالم باشد نه اینکه در پشت پرده، اتفاقات دیگری رخ دهد. این حرف‌ها، منظور و مفهوم مثبتی دارد وگرنه هرگز نمی‌خواستم بگویم پرسپولیس چون با من قرارداد بسته، دروازه‌بان جدیدی نیاورد.

 

* شرایط و جو برزیل قبل از جام‌جهانی‌ چطور است؟

– برزیل بهترین کشور دنیا برای فوتبالی​هاست. ما می‌خواهیم بهترین میزبان برای بهترین تیم‌های دنیا باشیم و بتوانیم در نهایت، جام را در خانه نگه داریم. این برای برزیلی‌ها بسیار مهم است که قهرمان جام‌جهانی‌ 2014 شوند. اگر نتوانیم به قهرمانی برسیم، مثل این است که یک فاجعه به وقوع بپیوندد. ما می‌خواهیم هم بهترین باشیم، هم هجومی‌ترین تیم و هم قهرمان جام.

 

* فکر نمی‌کنی تیم‌ملی ایران در برزیل تنها باشد؟

– نکته مهم در مورد تیم‌ملی ایران این است که شما طرفداران زیادی خواهید داشت.

 

* چطور؟

– چون در کشور برزیل، با آرژانتین همگروه شده​اید! این موضوع برای بوسنی، ایران و نیجریه می‌تواند یک امتیاز مثبت باشد و باعث خواهد شد برزیلی‌ها به تیم‌ملی شما نگاه ویژه‌ای داشته باشند. مطمئن باشید در روز بازی با آرژانتین، برزیلی‌های زیادی به ورزشگاه می‌آیند تا تیم‌ملی ایران را تشویق کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)