جامعه ورزش هنوز از شوک درگذشت مهرداد میناوند بیرون نیامده که حالا مرگ تلخ علی انصاریان به فاصله یک هفته همه را به واکنش واداشته است.

نزدیک به ساعت ۱۷ بعدازظهر ۱۵ بهمن ماه بود که این خبر تایید شد و پزشکان و نزدیکان علی انصاریان مرگ این پیشکسوت فوتبال ایران را تایید کردند.

اهالی فوتبال، مقامات سیاسی، هنرمندان و همگام با آنها تمام مردم ایران، پیام های تسلیت را در اینستاگرام خود منتشر کرده اند؛ پیام های تلخی که در ادامه می خوانید.

علی دایی در صفحه خود نوشت: واقعا حرفی برای گفتن باقی نمی ماند. به شکلی باورنکردنی عزیزنمان را از دست می دهیم و فقط غمی بر غم هایمان افزوده می شود. خدا به مادر علی صبر بدهد.

صفحه رسمی فارسی اینستاگرام AFC نوشت: در آرامش باش علی عزیز 🖤😔 علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران 🇮🇷، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نوشت: بی تو با خاطره هایت چه کنیم😞😭 خدا به مادرت صبر بده🙏 خدا حافظ علی دلمون برای صدات خیلی تنگ میشه🖤 سلام مارو به مهرداد برسون🖤🖤

بخش فارسی پایگاه #رم در توئیتر نیز در پیامی، درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در پی درگذشت انصاریان:

معاون اول رئیس جمهوری درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن خوشنام باشگاه های پرسپولیس و استقلال را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مصیبت غم انگیز درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن خوشنام باشگاه های پرسپولیس و استقلال جناب آقای علی انصاریان را به ملت قدرشناس ایران، جامعه ورزش کشور، علاقه مندان و دوستان، بستگان و خانواده محترم ایشان به خصوص مادر گرانقدر و داغدارش از صمیم قلب تسلیت می گویم. از خداوند بزرگ برای آن ورزشکار خوش اخلاق کشورمان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق دو باشگاه استقلال، پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را تسلیت گفت. در پیام تسلیت سلطانی‌فر آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بازیکن ارزنده و محبوب فوتبال ایران، علی انصاریان موجب تأثر و تألم فراوان شد.
ضایعه درگذشت این بازیکن سابق دو باشگاه استقلال، پرسپولیس و تیم ملی ایران برای بنده بسیار ناگوار و ناباورانه است. ضمن طلب مغفرت برای این ورزشکار مردمی و دوست داشتنی، امیدوارم روح بلندش مشمول رحمت واسعه الهی قرار گرفته و برای مادر گرامی ایشان، خانواده محترم و جامعه ورزش کشور صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
مسعود سلطانی‌فر».

رییس صداوسیما درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

کرونا بار دیگر جوان عزیزی را از ما گرفت. درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق و محبوب فوتبال ایران، بازیگر مجموعه‌های نمایشی و مجری برنامه‌های تلویزیونی را به مردم هنردوست، همکاران، پیشکسوتان و بازیکنان فوتبال کشور و خانواده بزرگوار، به‌ویژه عموی گرامی ایشان، خطیب ارجمند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین استاد حاج شیخ حسین انصاریان تسلیت عرض می‌کنم. چهره دوست‌داشتنی علی انصاریان علاوه بر بازی غیرتمندانه در مستطیل سبز فوتبال، با هنرنمایی در بیش از ۱۷ فیلم و سریال تلویزیونی برای همیشه در اذهان مردم ماندگار خواهد بود. علی انصاریان و مهرداد میناوند در دوره زمانی نزدیک دار فانی را وداع گفتند تا مردم ورزش دوست ایران همواره از این دو دوست با تعصب با هم یاد و خاطرات خود را مرور کنند. از درگاه خداوند تعالی برای این دو عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»

واکنش ظریف به درگذشت میناوند و انصاریان
متن پیام تسلیت محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت تاسف بار دو بازیکن پیشکسوت و سرشناس فوتبال کشورمان آقایان مهرداد میناوند و علی انصاریان بار دیگر جامعه ورزش ایران را عزادار کرد و بر تلخی‌های فراگیری کرونا که روزانه جان هموطنان بسیاری را می گیرد، افزود.

اینجانب غم فقدان این دو ورزشکار نام‌آور را به همه ورزشکاران، ورزش دوستان، هنرمندان و خانواده‌های محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)