معاون سازمان خصوصی سازی خبر داد

مرجع خبری پرسپولیس : اسماعیل غلامی، معاون امور آماده‌سازی سهام و شرکت‌های دولتی سازمان خصوصی‌سازی گفت : سازمان تربیت بدنی نماینده تام الاختیار خود برای این کار را به ما معرفی کرده است و جلسه‌ای با این فرد و سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار شد که در این جلسه طرحی برای خصوصی شدن این باشگاه پیشنهاد شد.

 

 

وی که صبح امروز در خصوص ماجرای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با شبکه خبر گفت و گو می‌کرد، در ادامه افزود: مقرر شد برخی از اموال شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مثل استادیوم و یا زمین تمرین و دیگر امکانات به نام این دو باشگاه شود یعنی از یک شرکت کامل دولتی به شرکت کامل دولتی برود .

 

معاون سازمان خصوصی سازی گفت : با این کار این دو باشگاه علاوه بر برند که متعلق به این دو باشگاه است؛ پرسپولیس و استقلال صاحب زمین و استادیوم می‌شوند و ارزش این امکانات به ارزش باشگاه اضافه می‌شود .

  

معاون امور آماده سازی سهام و شرکت‌های دولتی سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه اگر این پیشنهاد در سازمان تربیت بدنی مورد موافقت قرار بیگیرد روند خصوصی‌سازی آغاز می‌شود گفت : از این پس این دو باشگاه را برای ارائه به مردم و کسانی که می‌خواهند این دو باشگاه را بخرند آماده می‌کنیم .

 

 

اسماعیل غلامی درباره نحوه واگذاری این دو باشگاه هم گفت : شاید یک شرکت تعاونی تاسیس شود و هواداران پرسپولیس و استقلال در این شرکت سهامدار بشوند و بتوانیم دارایی این دو باشگاه را به این شرکت انتقال دهیم .

 

وی تصریح کرد : این دو باشگاه بر اساس قانون و سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی باید خصوصی‌سازی شوند؛ این کار دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)