پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: بهتر است پاسخ کارشکنی‌ عربستانی‌ها را در زمین مسابقه بدهیم.

منصور قنبرزاده در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص کارشکنی عربستانی‌ها اظهار داشت: بهترین پاسخ برای آنها این است که تیم‌های ما در تیم‌های آسیایی قدرتمند شرکت کنند و بهتر است در زمین مسابقه پاسخ دندان‌شکنی به حرکات آنها داده و ثابت کنیم تیم‌های ایرانی قدرتمند هستند.

وی در خصوص اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال جذب بیرانوند هستند گفت: با وجود اینکه ما اطلاعیه دادیم و اعلام کردیم بیرانوند در نفت می‌ماند اما مسئولان پرسپولیس باز هم این بحث را مطرح کردند و با بازیکن ما مذاکره کردند.

وی در خصوص اینکه طارمی ادعا کرده مسئولان باشگاه نفت نباید اسم او را به عنوان جایگزین بیرانوند می‌آورند گفت: من اسمی از کسی نیاوردم اما اصرار زیاد مسئولان باشگاه پرسپولیس باعث شد تا پیشنهاد بدهیم یک بازیکن را معاوضه کنند اما باز هم تاکید می‌کنم اسمی از کسی نیاوردند.

مدیرعامل نفت تهران در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز گفت: در مجمع سال گذشته مقر رشد صورت‌های مالی را یک شرکت انجام بدهد و حساب‌های مالی را یک شرکت دیگر و حسابرسی و بازرسی توسط یک شرکت انجام نشود اما امروز آقای کفاشیان توضیحاتی را ارائه کردند و ادعا کردند که این موضوع در صورت جلسه قبلی مجمع قید نشده بود. اگر قرار بود دوباره آن را ویرایش کنیم زمان بیشتری می‌برد و عملا انتخابات ریاست فدراسیون نمی‌رسید.

وی در خصوص اینکه آیا انتخابات در تاریخ بیست و پنجم برگزار می‌شود یا خیر؟ گفت: این موضوع در دستور جلسه است و مجمع درباره آن تصمیم می‌گیرد.

قنبرزاده در خصوص اینکه سرانجام تکلیف ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چه شد؟ گفت: با توجه به اینکه 10 سال است تکلیف ساختمان این دو باشگاه مشخص نشده من پیشنهاد دادم که ساختمان‌ها به این دو باشگاه ببخشم و سند مالکیت آن را به نام دو باشگاه بزنند ولی این موضوع با دو رای اختلاف تصویب نشد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا در انتخابات فدراسیون شرکت می‌کند یا خیر؟ گفت: قطعا شرکت نمی‌کنم و احساس می‌کنم افرادی که صاحب صلاحیت باشند می‌توانند در انتخابات ریاست فدراسیون حضور داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)