جمعه 23 اسفند (12:54)

مرجع خبری پرسپولیس: عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن واگذاری سهام این باشگاه به بخش خصوصی گفت: باشگاه پرسپولیس به صورت یک تیم اداره می شود و واگذاری آن به بخش خصوصی خروج از سال صفر و یک نعمت بزرگ است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: واقعیت این است که در حال حاضر چیزی به نام باشگاه وجود ندارد و پرسپولیس یک تیم است. به نظر من آمدن هدایتی و امثال ایشان به عنوان بخش خصوصی یک نعمت است و مسئولان ورزش باید این افراد را جذب کنند و زمینه را برای ادامه فعالیت هایشان فراهم کنند. واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی به نفع ورزش است. به نظر من حالا هم برای این کار دیر است و باید هرچه سریعتر این اتفاق مثبت رخ دهد. ما نباید اجازه دهیم فرهنگ ” تیمداری ” در ورزش ادامه پیدا کند. حالا زمان آن فرا رسیده که با وارد کردن بخش خصوصی به ورزش زمینه رشد و ترقی و حرفه ای شدن فوتبال را فراهم کنیم.

کاشانی در ادامه با بیان اینکه این افراد نیازی به حمایت مادی ندارند و باید از نظر معنوی حمایت شوند خاطرنشان کرد: حالا که افرادی مانند آقای هدایتی پیدا شده اند که از جیب خودشان برای پرسپولیس و ورزش هزینه می کنند، مسئولان ورزش باید از آنها حمایت کنند نه اینکه زمینه ای را فراهم کنند که از ورزش فراری شوند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مسئولان ورزش اگر می خواهند یک بار سنگین از روی دوششان برداشته شود و نقش نظارتی و حمایتی خود را بیشتر کنند باید سهام باشگاه پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنند تا تفکرات جدید و برنامه های مدون و تاثیرگذار بتواند این به اصطلاح باشگاه را به سمت حرفه ای شدن ببرد.

 
جعفر کاشانی ضمن استقبال از واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: اگر ما می خواهیم دارای ورزشی پویا و فعال باشیم باید با برنامه ریزی دقیق و نظرات کارشناسی زمینه ای را فراهم کنیم که بخش خصوصی در ورزش فعال شود.

جعفرکاشانی در ادامه خاطرنشان کرد: ما خودمان در باشگاه شاهین این تجربه موفق را داشتیم و از همه مسئولان و تصمیم گیرندگان ورزش می خواهم هر چه سریعتر سهام باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنند.

بازیکن و عضو پیشین هیئت مدیره پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس سالهاست در ” سال صفر” قرار دارد و هیچ امکانات و املاکی را از آن خود ندارد تصریح کرد: تصور می کنم زمان آن فرا رسیده باشد که با حضور افرادی مثل هدایتی، پرسپولیس از سال صفر خارج شود و با این همه پتانسیل و هواداری که دارد به یک باشگاه خصوصی مقتدر و آبرومند تبدیل شود.

جعفر کاشانی درپایان خاطرنشان کرد: وقتی پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود، مسئولان ورزش می توانند از بخش خصوصی برنامه و تضمین بگیرند که این باشگاه ظرف سه یا پنج سال صاحب ورزشگاه شود و سایر امکانات حرفه ای را نیز داشته باشد. از همین راه هزاران شغل برای جوانان این مرز و بوم فراهم می شود و می تواند به بالا رفتن رشد فرهنگی جامعه کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)