مرجع خبری پرسپولیس : وحيد هاشميان در تمرين‌هاي چند روز اخير پرسپوليس نشان داد كه به آمادگي خوبي رسيده و اين براي علي دايي رضايت‌بخش بود ولي اين بازيكن در تمرين روز شنبه دچار مصدوميت شد تا نگراني‌هايي در اردوي سرخپوشان به وجود بيايد البته گفته مي‌شود اين آسيب‌ديدگي چندان جدي نيست.


آقاي هاشميان، وضعيت فعلي پرسپوليس چطور است؟
خوشبختانه شرايط خوبي داريم و بازيكنان با جديت خاصي تمرين‌ها را دنبال مي‌كنند تا براي شروع ليگ به آمادگي كامل برسيم.

 

اردوي تركيه چطور بود؟

 

اردوي بسيار خوبي بود و همه چيز از جمله آب و هوا، امكانات، تمرين‌ها و بازي‌هاي دوستانه عالي بود.

 

چرا در تورنمنت آنتاليا چهارم شديد؟
در بازي هاي تداركاتي هيچ وقت نتيجه مهم نيست و كادر فني معمولاً به دنبال اهداف خاصي است تا تفكراتش را پياده كند و تيمش را بشناسد. در ضمن وقتي تمرين‌هاي بدنسازي انجام مي‌شود بازيكنان شادابي لازم را ندارند البته اين را بگويم كه ما مقابل اينتراخت فرانكفورت بازي خوبي انجام داديم.

 

ولي قبول داريد نتيجه بازي با آنتاليا اسپور اصلاً خوب نبود؟
اولاً بايد بگويم كه دو گل حريف به نظر من آفسايد بود در ضمن ما بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و در بعضي دقايق از نيمه دوم هم تيم برتر ميدان بوديم. به هر حال آنها ميزبان بودند و بايد برنده مي‌شدند.

 

در اين چند روز كه با پرسپوليس تمرين كردي به آمادگي كامل رسيدي؟
آمادگي كامل خير ولي شرايط خوبي داشتم كه متأسفانه در تمرين روز شنبه در برخوردي كه با يكي از بازيكنان داشتم از ناحيه زانو آسيب ديدم.

 

با چه بازيكني برخورد داشتي؟
يادم نمي‌آيد ولي به هر حال اين مصدوميت به وجود آمد و حالا بايد زير نظر دكتر زرينه مراحل درماني را انجام دهم.

 

آيا اين مصدوميت جدي است، تا چند وقت بايد دور از ميادين باشي؟
نمي‌دانم شدت مصدوميتم چقدر است ولي اميدوارم جدي نباشد. من زير نظر پزشك تيم مراحل درماني را پشت سر مي‌گذارم تا هرچه زودتر برگردم البته با اين آسيب‌ديدگي بدشانسي آوردم و عقب افتادم.

 

برخي معتقدند پرسپوليس با توجه به شرايط جدول شانس زيادي براي قهرماني ندارد. نظر شما چيست؟
چند سال پيش تيم ولفسبورگ در پايان نيم فصل اول بوندس‌ليگا در رده هفتم قرار گرفت ولي در پايان فصل قهرمان شد. فوتبال اصلاً قابل پيش‌بيني نيست و پرسپوليس هم تيم بزرگي است كه پتانسيل قهرماني دارد.

 

قبل از سفر پرسپوليس به تركيه اين موضوع عنوان شد كه قرار بود شما به عنوان كاپيتان پرسپوليس انتخاب شويد. آيا از اين موضوع اطلاعي داشتيد؟
خير، من اطلاعي در اين زمينه نداشتم و حرفي هم نشنيدم. كاپيتان با تصميم بازيكنان انتخاب شد و اين تصميم قابل احترام است. در ضمن سپهر حيدري هم بازيكن باشخصيت و قابل احترامي است و اميدوارم موفق باشد. كاپيتان نسبت به ديگر بازيكنان تيم برتري ندارد و بستن بازوبند فقط وظيفه را سنگين‌تر مي‌كند، من هم اميدوارم كه حيدري هميشه موفق باشد.

 

در مورد بازي‌هاي ايران در جام ملت‌ها صحبت كنيم. نظرت در مورد تيم ملي چيست؟
متأسفانه نتوانستم 2 بازي تيم ملي را به طور كامل تماشا كنم ولي خوشحالم كه ايران با شكست دادن كره شمالي توانست صعودش را به دور بعد قطعي كند. ما دو برد خيلي خوب آورديم ولي نبايد فراموش كنيم كه مرحله حذفي خيلي خطرناك است و با يك شكست همه چيز براي تيم ملي تمام مي‌شود. در بازي اول عراق مي‌توانست باز هم به ما گل بزند و در بازي با كره شمالي هم آنها يك فرصت ايده‌آل را در ثانيه‌هاي پاياني از دست دادند. ما در مرحله حذفي بايد خيلي باهوش باشيم و كوچكترين اشتباه ديگر فرصتي را براي جبران باقي نمي‌گذارد.

 

در مرحله بعدي به احتمال فراوان با كره جنوبي يا استراليا روبرو خواهيم شد. به نظر شما رويارويي با كدام تيم ساده‌تر است؟
من از استراليا و كره جنوبي فقط يك بازي ديدم و شناخت كاملي از آنها ندارم ولي معتقدم هر يك از آنها خصوصيات خاصي دارند. استراليا يك تيم فيزيكي و باتجربه است و كره هم فوتبال را با سرعت و هوش بالايي بازي مي‌كند. نمي‌دانم با كدام يك بازي كنيم بهتر است ولي همان طور كه گفتم در مرحله حذفي بايد خيلي باهوش باشيم.

 

فكر مي‌كنيد قهرمان شويم؟
پتانسيل قهرماني داريم ولي بايد حرفه‌اي و باهوش باشيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)