پرسپولیس نیوز :هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه هنوز راه زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است، گفت: پیروزی برابر فولاد ما را دچار غرور نخواهد کرد.

وحید امیری پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان از هفته اول لیگ هفدهم در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که به یک برد خوب دست پیدا کردیم اگرچه شرایط دو تیم هنوز به ایده آل نرسیده بود اما ما از آمادگی بیشتری برخوردار بودیم و توانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: این برد ما را دچار غرور نخواهد کرد زیرا تا پایان لیگ راه زیادی باقی مانده و هزاران اتفاق برای هر تیمی در این مسابقات خواهد افتاد.

امیری در ادامه خاطرنشان کرد: فولاد تلاش زیادی برابر ما انجام داد و چندین موقعیت هم داشتند که مدافعان و دروازه بان ما به خوبی مقابل مهاجمان زهردار این تیم مقاومت کرده و اجازه گلزنی به حریف را ندادند.

وی تاکید کرد: آنچه که من از فولاد در این دیدار دیدم مطمئن هستم آینده بسیار خوبی خواهند داشت و حرف های زیادی برای گفتن ولی همیشه همه تیم ها در هفته های ابتدایی لیگ دچار افت هستند و این یک مساله طبیعی است ولی کم کم همه به شرایط آرمانی دست پیدا می کنند.

امیری در خصوص مشکلات مالی تیمش نیز گفت: مشکلات همیشه وجود داشته و خواهد داشت و امیدوارم مسئولان باشگاه تلاش خود را به کار ببندند تا این مشکلات در ادامه لیگ و بازی با الاهلی برطرف شود تا بازیکنان با روحیه بهتری تمرینات خود را انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم، این برد را به آنها تقدیم می کنیم و امیدوارم در هفته های آینده نیز کنار ما باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)