وینگر تیم پرسپولیس گفت: تیم بزرگی مثل پرسپولیس طبعاً حواشی مختلفی پیرامون خود دارد و برایش ایجاد می‌شود ولی شک نکنید ما بازیکنان بدون توجه به حواشی و اتفاقات برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنیم.

به نقل از خبرورزشی؛ شاید کمتر کسی بازی بد و ضعیف از وحید امیری به یاد داشته باشد. بازیکن بی‌حاشیه و پرتلاشی که هر وقت و در هر پست که به میدان رفته جزو بهترین‌های تیمش بوده و نمایشی تحسین‌برانگیز از خودش نشان داده است. بعد از برد پرسپولیس مقابل صنعت نفت فرصتی دست داد تا با این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس دقایقی گپ بزنیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی با صنعت نفت چطور بود؟
ما بعد از تساوی مقابل سایپا و از دست دادن دو امتیاز نیاز داشتیم این دیدار خانگی را حتماً ببریم. برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین شدیم و فکر می‌کنم در اکثر دقایق بازی هم صاحب توپ و میدان بودیم. به‌غیر از گلی که زدیم فرصت‌های دیگری هم داشتیم ولی مهم کسب برد و گرفتن سه امتیاز بود که خداراشکر به دست آمد. البته تیم صنعت نفت هم بازی خوبی ارائه داد. آنها تیمی خوب با بازیکنان باکیفیت هستند و نشان دادند در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در مجموع خوشحالم اولین برد فصل را کسب کردیم و این پیروزی را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم که جای‌شان در ورزشگاه بسیار خالی است.

شدت باران از کیفیت مسابقه کم کرده بود؟
واقعاً بارش باران شدید بود و نمی‌شود گفت در کیفیت بازی تأثیری نداشت، به‌خصوص اینکه چمن هم کمی بلند بود و توپ خوب به گردش در نمی‌آمد. ولی این مسائل در فوتبال طبیعی است و پیش می‌آید.

پرسپولیس می‌تواند امسال قهرمانی‌های چند سال اخیر خود را تکرار کند؟
کار سختی است و ما باید خیلی تلاش کنیم تا از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم. ضمن اینکه الان و بعد از گذشت تنها دو هفته از لیگ، نمی‌شود قهرمان را پیش‌بینی کرد و صحبت از گرفتن جام و قهرمانی خیلی زود است. ولی هواداران مطمئن باشند مثل سال‌های قبل تا روز آخر برای گرفتن جام قهرمانی و خوشحالی آنها می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم.

پرسپولیس در این روزهای اخیر دچار مشکلات زیادی بود و حواشی مختلفی هم ایجاد شد. این مسائل چقدر در کار تیم تأثیر می‌گذارد؟
تیم بزرگی مثل پرسپولیس طبعاً حواشی مختلفی پیرامون خود دارد و برایش ایجاد می‌شود ولی شک نکنید ما بازیکنان بدون توجه به حواشی و اتفاقات برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنیم و وقتی وارد زمین می‌شویم به تنها چیزی که فکر می‌کنیم پرسپولیس و موفقیت تیم است.

در روزهای اخیر زمزمه تعطیلی لیگ به‌خاطر کرونا شنیده می‌شود، نظرت چیست؟
به نظرم فوتبال دلخوشی و سرگرمی مردم است و حیف است که تعطیل شود. امیدوارم همه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک کنیم این ویروس از بین برود و همه مردم به شرایط عادی زندگی خود برگردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)