هافبک ملی‌پوش پرسپولیس گفت: دربی به تاریخ پیوست و باید این مسابقه را با هر شرایطی که داشت فراموش کنیم.

بدون کوچک‌ترین تردیدی «وحید امیری» یکی از بهترین‌های دربی بود. هافبک چپ پا و ملی‌پوش پرسپولیس کهد در خط حمله خوش درخشید و یک گل هم زد. امیری بارها با تکنیک بالای خود مدافعان حریف را دریبل زد و با دوندگی بی‌امان و پرس از جلوی زمین یکی از بهترین‌های تیمش بود که حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی نیز از او در برنامه تلویزیون تعریف کرد. شنیدن تازه‌ترین صحبت‌های وحید امیری با خبرورزشی خالی از لطف نیست‌.

فکرش را می‌کردی در دربی گل بزنی؟
بیشتر دوست داشتم عنصر مفیدی برای تیم خودم باشم. حالا اگر گلی هم می‌زدم که… خدا را صد هزار مرتبه شکر.

بلافاصله پس از گشودن دروازه استقلال هم روی زمین نشستی و…  
خدا را شکر کردم که به من عنایت ویژه‌ای داشته و دارد. در سخت‌ترین و بهترین شرایط همیشه یاد خدا هستم و آن لحظه هم سجده شکر به‌جای آوردم.

اما یک نفر خیلی دوست داشت گل بزنی. محمود خوردبین قبل از بازی گفته بود: «دوست دارم وحید امیری در دربی گل بزند»!
مخلص محمودخان خوردبین و هواداران پرسپولیس هستم که به بنده لطف دارند. خیلی حیف شد. کاش آن گلی که به کمک همبازیانم زدم ۳ امتیازی و همراه با بُرد می‌شد اما…

یک لحظه غفلت موجب پشیمانی است. این می‌تواند شعار دربی باشد؟
دقیقاً همین‌طور است اما وقتی تیمی گل بزند، همه بازیکنان آن تیم در آن دخیل هستند و وقتی هم گلی می‌خورد همه! به نظرم همه ما باید مراقبت می‌کردیم، هرچند بچه‌ها خیلی دویدند و زحمت‌ کشیدند. با تمام احترامی که برای تیم استقلال قائلم باید بگویم ما شایسته بردن بودیم ولی حیف شد.

درباره پاس احسان پهلوان چه نظری داری؟
عالی بود. احسان پهلوان بازیکن زحمت‌کشی است که خیلی دوید و پاس گل‌های زیبایی داد. البته همان‌طور که گفتم همه بازیکنان پرسپولیس زحمت‌ کشیدند.

ولی حسرت می‌خورید که چرا دقیقه ۳+۹۰ گل مساوی را دریافت کردید؟
خیلی حسرت دارد اما باید به آینده و بازی‌های بعدی فکر کنیم. دربی تمام شد و دیگر برنمی‌گردد. ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و هواداران پرسپولیس هم خیلی لطف و محبت نشان دادند. با این حال دربی به تاریخ پیوست و باید این مسابقه را با هر شرایطی که داشت فراموش کنیم.

حمید مطهری هم در شبکه سوم سیما خیلی از تو تعریف کرد و گفت ماشاءا… خیلی می‌دود. این دوندگی بی‌امان تو و پِرس شدید تو نشان از آمادگی‌ات دارد. این آمادگی ناشی از چیست؟
آقای مطهری لطف دارد اما همه بچه‌ها می‌دوند و زحمت می‌کشند. من هم یکی مثل بقیه هستم…

البته این حرف خیلی‌هاست که وحید امیری خیلی زیاد می‌دود!
همه لطف دارند و من هم یک بازیکن مثل بقیه هستم و تلاش می‌کنم عنصر مفیدی برای تیم خودم پرسپولیس باشم.

بازی بعدی شما با فولاد خوزستان است. در این رابطه صحبتی نداری؟
همه بازی‌های این فصل سخت است. همه تیم‌ها جلوی ما با انگیزه بازی می‌کنند و باید با تمرکز بالا در این دیدار به میدان برویم. ان‌شاءا… بتوانیم جلوی تیم خوب فولاد نتیجه لازم را بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)