مرجع خبری پرسپولیس : وحید هاشمیان با روحیه جنگندگی در پرسپولیس روزها را سپری می کند. بعد از انتقال به این تیم، او تلاش می کند تا از نظر بدنی به فرم ایده آل برسد و بتواند هماهنگی لازم را با بازیکنان دیگر به دست بیاورد. وحید که در هوای سرد تهران روزی دو جلسه در کنار پرسپولیس تمرین می کند، وقتی برای تمرینات اختصاصی ندارد. او می گوید به نیم فصل دوم خیلی امیدوار است.

 

*از اینجا شروع کنیم که وحید هاشمیان در حال حاضر چه شرایطی دارد. این روزها خیلی کم مصاحبه می کنید.
به هر حال باید بیشتر تمرکزم را روی تمرینات بگذارم. الان شرایط خوب است و در تیم جا افتاده ام. به محیط پرسپولیس عادت کرده ام. با همه بازیکنان دوست هستم و مشکلی از این بابت ندارم. از اینکه دوباره توانستم به ایران برگردم خیلی خوشحالم و امیدوارم اوضاع به همین خوبی پیش برود.

 

*از نظر بدنی به فرمی ایده آلی که دوست دارید رسیده اید؟

دارم به این شرایط نزدیک می شوم. من یک نیم فصل به صورت حرفه ای تمرین نکردم و تنها به تمرینات اختصاصی خود بسنده کردم. طبیعتا به زمان بیشتری نیاز دارم. البته در حال حاضر مشکل من بدنی نیست، مهمترین هدفی که دارم این است بتوانم با تیم هماهنگ شوم. کار با توپم را باید بهتر کنم. با توجه به بازی های تدارکاتی که خواهیم کرد فکر کنم از این نظر بتوانم خودم را با تیم هماهنگ تر کنم.


*فکر می کنید تا چه زمانی بتوانید این هماهنگی لازم را به دست بیاورید؟

هنوز تایمی در فوتبال مشخص نشده است. یعنی من نمی توانم بگویم سه روز دیگر می توانم با تیم هماهنگ شوم. فکر کنم با توجه به تمریناتی که می کنیم بتوانم خیلی زود به چیزی که می خواهم برسم.


*چقدر به نیم فصل دوم امیدوار هستی؟

من دورنمای خیلی مثبتی برای خودم در نظر گرفته ام. از نظر روحی در شرایط خیلی خوبی هستم و انگیزه لازم را برای موفقیت در پرسپولیس دارم.


*از اردوی ترکیه نکته ای مانده که بخواهی به آن اشاره کنی؟

اردوی خیلی خوبی بود و به خواسته هایی که داشتیم رسیدیم. دو بازی تدارکاتی مهم برگزار کردیم که به نظر خودم مفید بود.


*طرفداران از پرسپولیس همیشه توقع قهرمانی دارند. با توجه به امتیازهایی که این تیم در نیم فصل اول از دست داده فکر می کنی بتوانید در نیم فصل دوم جبران کنید؟

فکر کردن زیاد مهم نیست. مهم نیست که ما بگوییم فکر می کنیم می توانیم جبران کنیم یا نه. باید در زمین فوتبال عمل کنیم و بتوانیم به چیزی که می خواهیم برسیم.

 

*درباره بازوبند کاپیتانی پرسپولیس هم حرفی داری؟

نه، فکر کنم من الان باید حواسم بیشتر به تمرینات باشد. باور کنید هیچگاه این مسایل برایم مهم نبوده است.

 

*به صورت اختصاصی هم تمرین می‌کنی؟

نه، فکر کنم همینکه روزی دو جلسه تمرین می کنیم کافی است. من وقت نمی کنم به صورت انفرادی تمرین کنم.

 

*بازی تیم ملی مقابل عراق را دیدید؟

بله، به نظرم تیم ملی بر بازی سوار بود و در مجموع خوب کار کرد. تیم ملی در شرایط خوبی گل مساوی را زد چون اگر در نیمه اول گل نمی زدیم قطعا کار برایمان سخت تر می شد. عراق تیمی نبود که به این راحتی باج بدهد. آنها در لحظاتی از بازی خطرناک بودند و روی دروازه تیم ملی هم خطر جدی ایجاد کردند. به نظرم ما باید روی دفاع گروهی خود بیشتر کار کنیم. ما در کل تیم لایق تری بودیم و بازی را بردیم.

 

*بازی تیم های دیگر را هم دیده اید؟

من بخشی از بازی ژاپن و کره جنوبی را دیدم. متاسفانه امسال شرایط جوری شده که ما تمرین داریم و معمولا نمی توانم بازی های اول را ببینم. به بازی های دوم هم کامل نمی رسم.

 

*الان بحث این است که اگر ما از گروه خود صعود کنیم با کره جنوبی یا استرالیا بازی می کنیم. به نظر شما بهتر است با کدام تیم بازی کنیم؟

اگر هدف ما قهرمانی است فرقی نمی کند به استرالیا بخوریم یا کره. اگر ما به دنبال قهرمانی هستیم که باید اینطور فکر کنیم و اگر دنبال قهرمانی نیستیم باید درباره این چیزها بحث کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)