پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: ورزشگاه‌های جدید استقلال و پرسپولیس استاندارد بین‌المللی ندارند.

غلامرضا بهروان در خصوص جلسه هماهنگی جام شهدا گفت: قرار است این جلسه ساعت 11 شنبه برگزار شود. من برای برگزاری این مسابقات خیلی تلاش کردم و حتی اسپانسر هم گرفته‌ایم و دوست دارم آبرومندانه برگزار شود.

بهروان در خصوص برنامه‌ریزی لیگ گفت: ما یک برنامه برای تاریخ 8 و 9 ارائه کردیم که اگر تیم ملی امید صعود کند این برنامه تغییر خواهد کرد.

وی همچنین درخصوص اینکه آیا به خاطر حضور پرسپولیس در جام شهدا تاریخ دیدار این تیم با سپاهان تغییر می‌کند یا خیر، گفت: این برنامه هیچ تغییری نخواهد کرد.

بهروان در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه‌های جدید استقلال و پرسپولیس می‌توانند میزبان لیگ برتر باشند گفت: این ورزشگاه‌ها هنوز استاندار بین‌المللی ندارند و قطعا در این فصل نمی‌توانند میزبان بازی‌های لیگ باشند. اگر استانداردها را رعایت کنند شاید برای فصل بعد این اتفاق بیفتد. آنها باید استانداردهای کلی برگزاری مسابقات را بگیرند.

 

تاج: ورزشگاه‌های سرخابی‌ها ابتدا باید به تأیید ما برسند

رئیس سازمان لیگ گفت: ورزشگاه‌های مورد نظر استقلال و پرسپولیس پیش از AfC باید به تأیید ما برسند.
مهدی تاج در مورد ورزشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: ورزشگاه‌هایی که به آنها واگذار شده ابتدا باید به تأیید ما برسند و بعد از آن به AFC معرفی شوند.

وی افزود: اگر این ورزشگاه‌ها مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت بازی‌های لیگ قهرمانان نیز در آنجا برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: این اساسنامه به تصویب نرسیده و قرار شد یکبار دیگر به آن رسیدگی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)