پرسپولیس نیوز: هواداران تیم ملوان با شعار جالب و عجیبی از تیم پرسپولیس در ورزشگاه استقبال کردند.
 
در حالی که تیم‌های ملوان و پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی شهر انزلی به مصاف هم خواهند رفت اما از چند ساعت قبل از بازی هواداران تیم ملوان با حضور در ورزشگاه به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند.
 
* موسی سلامت جانباز پرسپولیسی که بازی‌های این تیم را از نزدیک تماشا می‌کند امروز هم به انزلی آمد تا به تماشای بازی شاگردان برانکو بپردازد اما به آمبولانسی که وی را به انزلی آورده بود اجازه حضور در کنار زمین را ندادند و این در حالی است که کپسول اکسیژن این جانباز در این آمبولانس نگهداری می‌شود.
 
* به دلیل ازدحام تماشاگران ترافیک سنگینی اطراف ورزشگاه تختی وجود دارد.
 
* شایعه حضور احمدرضا عابدزاده و محمد مایلی‌ کهن در ورزشگاه باعث شده تا عده زیادی از هواداران منتظر ورود این دو نفر به ورزشگاه باشند.
 
* ضلع جنوب شرقی استادیوم تختی در اختیار تماشاگران پرسپولیس است و لیدرهای این تیم در تلاش هستند تا ساماندهی خوبی به وضعیت هواداران بدهند.
 
* اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس ساعت 16 وارد ورزشگاه تختی شد.
 
* خبرنگاران و عکاسان برای ورود به ورزشگاه مورد بازرسی بدنی قرار می‌گیرند.
 
* هواداران ملوان به شدت تیم‌شان را تشویق کرده و سیروس قایقران اسطوره فقید خود را بارها تشویق کردند.
 
* بنری به ورزشگاه آورده شده که روی آن نوشته شده به جهنم سن‌سیروس خوش‌ آمدید.
 
* بازیکنان ملوان در میان تشویق شدید هواداران خود برای گرم کردن وارد زمین شدند. این در حالی است که وقتی بازیکنان پرسپولیس به زمین آمدند از سوی ملوانی‌ها هو شدند.
 
* رضا کرمانشاهی داور بازی به همراه کمک‌های خود در ساعت 16 و 15 دقیقه به زمین آمده و از وضعیت زمین و تور دروازه‌ها مطلع شدند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)