مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز برای نخستین بار به ورزشگاه آزادی آمد تا دیدار این تیم را از نزدیک تماشا کند با این حال گلی که پیروزی پرسپولیس را به تساوی تبدیل کرد، ندید!

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای نخستین بار از زمانیکه مدیریت این باشگاه را برعهده گرفته است امروز سه شنبه به ورزشگاه آزادی آمد تا از نزدیک شاهد رقابت پرسپولیس مقابل الغرافه از هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد.

البته رویانیان پیش از پایان بازی و زمانیکه پرسپولیس با گل علی کریمی پیش افتاده بود ورزشگاه آزادی را ترک کرد و به همین دلیل گل بازیکنان الغرافه که پیروزی پرسپولیس را به تساوی تبدیل کرد را ندید.

از طرفی پس از اتمام دیدار تیم‎های پرسپولیس و الغرافه تماشاگران به سرعت محل ورزشگاه را ترک کردند البته تعدادی از آنها در ورزشگاه ماندند. ضمن اینکه تمام کاورهای پلاستیکی و قرمز رنگی که از طرف باشگاه پرسپولیس در اختیار تماشاگران گذاشته شده بود، به صورت پاره و تکه تکه شده روی صندلی‌های افتاده است طوریکه ورزشگاه آزادی با وجودیکه از تماشاگر طرفدار تیم پرسپولیس خالی شده است، همچنان قرمز به نظر می‌رسد.

دیدار تیم‎های پرسپولیس و الغرافه از هفته چهارم رقابت‎های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)