پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از انصراف علی دایی و جواد نکونام از حضور در بازی ستارگان ایران و لالیگا،در تمریتات تیم ستارگان ایران حاضر شد.

علی کریمی در حالی که ساعاتی پیش اعلام کرده بود در بازی مقابل ستارگان لالیگا شرکت نمی کند در تمرینات پیش از این بازی حاضر شد.

کریمی پس از انصراف دایی و نکونام در تصمیمی غیرمنتظره امروز در تمرین تیم ستارگان شرکت کرده و قصد دارد با وجود آسیب دیدگی مختصری که دارد روز پنجشنبه در این بازی به میدان برود.

احمدرضا عابدزاده هم باوجود انصراف از حضور در بازی لباس شخصی در تمرین و کنار علی پروین حاضر شده و روی نیمکت نشسته است.

پژمان جمشیدی، سیانکی، اساعیل حلالی، محمد پروین و رسول خطیبی از دیگر چهره های جدید حاضر در تمرین امروز هستند.

 

دومین تمرین تیم  ستارگان ایران پیش از دیدار با ستارگان لالیگا امروز از ساعت 17:45 آغاز شد. یکی از مهم ترین نکات تمرین امروز حضور علی کریمی در جمع بازیکنان ستارگان بود.

* حدود 30 تماشاگر ناظر دومین تمرین ستارگان هستند و بازیکنان این تیم را به شدت تشویق می کنند و در این بین علی کریمی و احمدرضا عابدزاده نسبت به سایرین بیشتر تشویق می شوند.

*احمدرضا عابدزاده با لباس شخصی در دستگردی حضور یافت.

* بازیکنان ستارگان در تمرین امروز عبارتند از: نیما نکیسا، محمدرضا مهدوی، پژمان جمشیدی، اسماعیل هلالی، علی کریمی، رسول خطیبی، محمد پروین، خداداد عزیزی، سیروس دین محمدی، سیدجواد هاشمی، علیرضا نیکبخت واحدی، محمد نوازی، مهدی هاشمی نسب، ادموند بزیک، بهروز رهبری فرد، فرشید فهیم ، داوود فنایی و محمد سیانکی و مهدی صالح پور.

* علی کریمی در تمرین امروز تیم ستارگان با شماره 24 در زمین حاضر شده بود.

* مرتضی کرمانی مقدم به همراه علی پروین تمرینات تیم ستارگان را دنبال می کردند و پیشکسوتانی نظیر مرتضی فنونی زاده و احمدرضا  عابدزاده از روی نیمکت آنها را تماشا می کردند.

*شوخی های مهدی هاشمی نسب و خداداد عزیزی که با صدای بلند انجام می شد باعث شد علی پروین فکر کند آنها در حال دعوا هستند.به همین دلیل سریع به رختکن دستگردی رفت و دید که این دو در حال شوخی هستند.

*حسین یاریار پس از حضور علی کریمی آی دی کارت ویژه وی را برای بازی فردا صادر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)