پرسپولیس نیوز : رییس کمیته سازمان لیگ می‌گوید بر اساس حکم علیرضا اسدی یازده تیم لیگ برتری به خاطر بدهی حق شرکت در لیگ برتر را ندارد.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگویی رادیویی با اشاره به تاکید دبیرکل فدراسیون فوتبال بر تسویه حساب باشگاه‌های بدهکار گفت: دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید دارد یازده باشگاه بدهکار فوتبال ایران نباید تا تسویه حساب کامل فعالیت باشگاهی داشته باشند و بنابراین سازمان لیگ از ارائه خدمات به این باشگاه‌ها منع شده است.

بر این اساس باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن، استقلال اهواز، گسترش فولاد، پیکان، نفت و ملوان، تراکتورسازی یازده باشگاهی هستند که بر اساس نامه علیرضا اسدی نمی‌توانند فعالیت کنند.

باید دید این تهدید فدراسیون فوتبال تا چه حد عملیاتی خواهد بود.

بر اساس برنامه از پیش تعیین شده لیگ پانزدهم پنج شنبه هفته آتی آغاز خواهد شد و تیمهای حاضر در این مسابقات تا سه روز پیش از شروع لیگ فرصت جذب بازیکن خواهند داشت.

 رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید باشگاه‌های بدهکار با پرداخت نیمی از بدهی‌های خود می‌توانند مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.

اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره پرداخت بدهی 60 باشگاه حاضر در لیگ فوتبال، گفت: بسیار خوشحالیم که کمیته انضباطی با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر از فعالیت باشگاههای بدهکار ممانعت به عمل می‌آورد و این جدیت باعث شده تا باشگاه‌ها به ما مراجعه کنند و پس از دریافت ریز بدهی‌های خود، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: خوشبختانه باشگاه گسترش فولاد تبریز با حضور در کمیته انضباطی مدارک خود را مبنی بر پرداخت تمام بدهی‌هایش ارائه کرده و از این پس فعالیتش بلامانع است. اینکه خواسته کمیته انضباطی اجرایی شده و نتیجه داده است جای خوشحالی دارد.

رئیس کمیته انضباطی در پایان به سایت فدراسیون فوتبال گفت: ما با جدیت بر تصمیم خود ایستاده‌ایم و بدون شک اگر باشگاهی بدهی های خود را تسویه نکند، اجازه فعالیت نخواهد داشت. ضمن این که به باشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم می توانند 50 درصد بدهی خود را پیش از شروع فصل و 50 درصد باقی‌ مانده را در طول فصل تسویه کنند. ما همچنان پیگیر و منتظر باشگاه‌های بدهکار هستیم تا با رفع مشکلات مالی خود، اجازه حضور در مسابقات پیش‌رو را برای‌شان صادر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)