پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان گفت: عمده‌ترین تلاش هیات مدیره پرسپولیس باید احیای این باشگاه باشد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، در اولین نشست اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان که عصر امروز در سالن همایش‌های وزارتخانه برگزار شد،‌ محمود گودرزی ضمن تقدیر از جمع حاضر برای قبول این مسئولیت سنگین ورزشی، اجتماعی و فرهنگی گفت: حامی واقعی، مجموعه حاضر است و از اسپانسر این باشگاه که هم دولت و هم باشگاه را حمایت می‌کند نیز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مدیریت فوتبال باید آمیخته‌ای از عناصر مختلف اعم از افراد اقتصادی،‌فرهنگی و ورزشی باشد.

گودرزی ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس را حلقه اتصال هواداران با مجموعه عنوان کرد و آن را بهترین دانست و گفت: عمده‌ترین تلاش هیات مدیره باشگاه باید احیای پرسپولیس باشد.

وی احیای مجموعه را مشروط به عوامل مختلفی دانست و افزود: حفظ چارچوب‌های قانونی،‌ همدلی و همراهی افراد در هیات مدیره و مربیان و … از مهم‌ترین مواردی است که به موفقیت بیشتر شما کمک می‌کند.

گودرزی گفت: شفاف‌سازی شما اعتماد مردم را در پی دارد و این موضوع را حتما رعایت کنید.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز تاسف از موج فوتبال زدگی در کشور گفت: در بین هواداران و تماشاچیان نوعی فوتبال زدگی را مشاهده می‌کنیم که ناشی از دو عامل یکی پایین بودن کیفیت بازی تیم‌ها و دوم تنش های ناهنجار باشگاه است.

وی ادامه داد: این دو عامل باعث موضع‌گیری مردم و عقب‌نشینی پشتوانه فوتبال کشور که همان مردم هستند می‌شود.

گودرزی عمده‌ترین تلاش تیم حاضر را بهبود شرایط فعلی پرسپولیس عنوان و تصریح کرد: احیای باشگاه باید به لحاظ فرهنگی،‌ اقتصادی، فنی و … باید در دستور کار باشد و این مهم با حرکت در چارچوب قوانین و مقررات حاصل خواهد شد.

گودرزی با تاکید بر الگو شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: باید این دو باشگاه به عنوان سرمشق دیگر باشگاه ها معرفی شوند و سابقه نشان داده هر وقت این تیم‌ها موفق بوده‌اند تیم ملی هم خوب بوده است.

وی در پایان از مجموعه وزارت ورزش و جوانان به عنوان همراه فوتبال کشور نام برد و افزود: ما با فوتبال ضدیت نداریم چراکه فوتبال ورزشی زیبا،‌ دیدنی و لذت بخش و من به عنوان یک معلم ورزش همیشه از فوتبال خوب و سالم لذت برد‌ه‌ام.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)