کاشانی : بعضی ها رفقای خوبی می شوند اما همکار خوبی نه!
مرجع خبری پرسپولیس : به رغم عمق اختلافات که میان سرپرست و سرمربی قرمزها طی فصل اخر به وجود آمد، از مدت‌ها پيش صحبت‌هايي در مورد به راه انداختن مراسم آشتي‌كنان میان ان دو به وساطت علي پروين دهان به دهان مي‌چرخد.

 

پروين كه مي‌كوشيد تا با آشتي دادن دايي و كاشاني به پرسپوليس كمك كند، از مدت‌ها پيش قصد داشت تا پس از حضور اين دو در مراسم سالروز ولادت حضرت زهرا(س) آنها را با يكديگر روبه‌رو كند و به نحوي به ماجرا فصله دهد.

 

دیروز در حالي كه فقط 15 دقيقه از حضور حبيب كاشاني در مجلس مذکور مي‌گذشت، دايي و همراهانش وارد محوطه حسينيه شدند. دايي خيلي سريع پله‌ها را بالا رفت و پس از خوش و بش با محمد پروين كه در مقابل درب ورودي ايستاده بود، به سوي سلطان در دالان ورودي به سالن رفت.

 

 

احتمالا در همين حين بود كه به دايي خبر دادند حبيب كاشاني در داخل مجلس نشسته، چون سرمربي پرسپوليس خيلي زود تغيير مسير داد و به سوي ديگري رفت. دقيقا در همين لحظه بود كه حبيب كاشاني از سالن خارج شد و بار ديگر با علي پروين به خوش و بش پرداخت.

 

دوربين‌ها و خبرنگاران كه آنجا حاضر بودند باتوجه به صحبت‌هايي كه شده بود، خيلي زود از پروين و كاشاني در مورد مراسم آشتي‌كنان پرسيدند و منتظر شدند تا با توجه به حضور سلطان ، دايي و كاشاني حداقل در مقابل لنز دوربين‌ها روي يكديگر را ببوسند و به نحوي به هم نزديك شوند. اما گوا سرمربي پرسپوليس آنقدر طی لیگ دهم اذت شده که حاضر به آشتي‌كنان نشد.

 

كاشاني كه تا امروز سكوت خاصي در پيشه كرده و افکار عموم را منتظر پاسخ قانع کننده به درددل­ها دا نگه­داشته، در حالي كه در محاصره خبرنگاران بود نگاهي معنادار به علي پروين كرد و گفت: «تا امروز نه صحبتي كرده و نه حرفي زده‌ام. تنها هدف من سربلندي پرسپوليس است و بايد تلاش كنيم تا تيم بتواند در بازي‌هاي جام حذفي خوش بدرخشد و قهرمان شود. همان‌طور كه قبلا نيز گفته‌ام تا پايان اين دوران صحبتي نمي‌كنم.»‌

 

پروين كه ديد تلاش‌اش براي آشتي دادن آنها ناكام شده روبه خبرنگاران گفت: «آقايان دايي و كاشاني كه با هم قهر نيستند. يك حرف‌هايي شده و الان هم نبايد آن را كش داد. برويد دنبال پرسپوليس باشيد. اينها كه قهر نيستند!» دوربين‌ها و خبرنگاران بار ديگر به سوي كاشاني چرخيدند. سرپرست باشگاه پرسپوليس كه مي‌كوشيد كفش‌هايش را در شلوغي مقابل درب ورودي پيدا كند و از آن مهلکه بگريزد، بار ديگر هدف خبرنگاران قرار گرفت. آنها مدام از كاشاني در مورد اتفاقات اخير مي‌پرسيدند و كاشاني هم هر بار مي‌كوشيد تا با توجه به فن بيان خوبش پاسخي به آنها بدهد. ولي نكته جالب ديگري كه از زبان سرپرست باشگاه پرسپوليس شنيديم، اين بود كه او هم به نحوي از همكاري با دايي سخن گفت: « دوتا رفيق حتما قرار نيست كه همكاران خوبي باهم باشند. شايد اينها در رفاقت با يكديگر چيزي كم نگذارند و مشكلي نداشته باشند ولي شرايط طوري باشد كه نتوانند همكاران خوبي براي هم باشند!»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)