اعضای تیم فوتبال پرسپولیس درحالی امروز بعد از بازگشت از هند بلافاصله راهی قرنطینه شدند که از شرایط خود راضی نیستند.

همان طور که وزارت بهداشت تاکید کرده بود امروز کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به محض اینکه از طریق فرودگاه مهرآباد با پرواز چارتر از هند به تهران رسید با حضور چند تن از افرادی که از سوی وزارت بهداشت در فرودگاه حاضر شده بودند سوار اتوبوس شده و به سمت هتل آکادمی محل قرنطینه رفتند.

درحالی که تصور می شد شرایط سرخپوشان برای قرنطینه مهیا است اما وضعیت تیم چندان مطلوب نیست.

اعضای تیم پرسپولیس در فرودگاه با جمعی از افرادی که موبایل به دست مشغول فیلم گرفتن از آنها بودند روبرو شدند و با این شرایط سوار بر اتوبوس شدند تا فرودگاه را ترک کنند. در هتل آکادمی هم میهمانان دیگری حضور دارند و پروتکل خاصی برای جدا کردن اعضای پرسپولیس از سایرین وجود ندارد.

از کاروان سرخپوشان صبح امروز تست کرونا گرفته شده و به تیم اطلاع داده اند تا زمانی که جواب تست ها نیاید حق تمرین ندارند.

از طرفی محل تمرین این تیم در مدتی که باید در قرنطینه باشد هنوز مشخص نیست. مسئولان این تیم حتی برای استفاده از استخر جهت ریکاوری بازیکنان دچار معضل شده و همچنین هنوز مشخص نیست سعید آقایی بازیکنی که قبل از سفر این تیم به هند به کرونا مبتلا شد و نتوانست به هند برود اکنون چگونه باید به جمع بازیکنان اضافه شود.

نگرانی های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بابت بازی حساس این تیم مقابل سپاهان در هفته بیست ودوم است که جمعه هفته آینده باید برگزار شود. اصلا مشخص نیست پرسپولیس از چه روزی حق تمرین دارد و بازیکنان تیم هم با توجه به دوری طولانی مدت از خانواده و حضور اجباری روزهای آینده در قرنطینه بی روحیه و کلافه شده اند. با این شرایط سازمان لیگ هم اصرار به برگزاری بازی در همان وقت اعلام شده دارد.

تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه E موفق شد با اقتدار به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)