مرجع خبری پرسپولیس :  حدود 10 روز پيش اسماعيل حلالي كه فصل قبل زحمت زيادي براي اين تيم كشيد به خاطر مشكلات مالي، كمبود بازيكن و بلاتكليفي باشگاه درباره ادامه حيات تيم ب از كار كنار كشيد.

 

شرايط تيم ب پرسپوليس اصلا روبراه نيست. پيشتر قرار بود تيم ب پرسپوليس سهميه يكي از تيم‌هاي ليگ دسته دوم را بخرد و وارد اين رقابت‌ها شود تا بازيكنان با انگيزه بيشتري در اختيار تيم باشند اما دوباره قرار شد تيم ب پرسپوليس در رقابت‌هاي آسياويژن تهران شركت كند.

 

 

 

 

با اين حال در بلاتكليفي موجود رقابت‌هاي آسياويژن تهران شروع شد و سه هفته از آن گذشت بدون آنكه پرسپوليس تكليفش را بداند. ظاهرا نتيجه يكي از بازي‌هايي كه پرسپوليس مقابل حريف حاضر نشده هم 3 – صفر به سود حريف شده و تكليف دو بازي ديگر معلوم نيست.

 

بالاخره اواخر هفته گذشته صحبت‌هايي با حلالي شد تا رضايت او براي بازگشت جلب شود. ظاهرا حيات تيم ب پرسپوليس وابسته به بازگشت حلالي است و اگر او «نه» مي‌گفت اصلا تيم ب در كار نبود. قرار بود حلالي ديشب به مسوولان باشگاه جواب دهد اما به نظر مي‌رسد او بار ديگر هدايت تيم ب را برعهده خواهد گرفت.

 

البته اگر او بخواهد از همين امروز كارش را شروع كند با هزاران مشكل كوچك و بزرگ روبرو است كه مهمترين‌ آن كمبود بازيكن است. حلالي از تيم پارسال فقط 6 – 5 بازيكن را در اختيار دارد چراكه بقيه نفرات به خاطر مشكلات ريز و درشت از جمله عدم پرداخت حقوق قصد ادامه همكاري با تيم ب پرسپوليس را ندارند.

 

به همين خاطر حلالي مجبور است براي جمع كردن تيمي جديد با انجام تست چند بازيكن جديد جذب كند و البته براي شركت در بقيه بازي‌ها، چند بازيكن از تيم اميد پرسپوليس بازپس گيرد.

 

رقابت‌هاي آسياويژن تهران امسال در يك گروه 17 تيمي انجام مي‌شود و دو تيم نخست به ليگ دسته سوم كشوري راه مي‌يابند. سال گذشته در حالي كه رقابت‌ها در دو گروه برگزار مي‌شد پرسپوليس در گروه خود سوم شد و از صعود به نيمه نهايي باز ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)