مرجع خبری پرسپولیس : مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ادامه روند معالجات درمانی علی دایی وضعیت جسمی وی را رضایت‌بخش دانست.

علیرضا کاشانی‌نژاد دقایقی اظهار داشت: پس از انتقال علی دایی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان کادر تیم پزشکی مجرب با حضور پزشکان متخصص اقدامات درمانی خود را به سرعت آغاز کردند.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی دایی از ناحیه گوش و سر افزود: مراحل عکسبرداری ار نقاط آسیب‌دیده انجام شده و زیر نظر پزشکان مراحل درمانی وی ادامه دارد.

سرمربی تیم راه‌آهن امشب پس از بازگشت از اصفهان به همراه برادر و مربی این تیم میاچ با خودروی شخصی در اتوبان اصفهان کاشان در نزدیکی منطقه بادرود چپ کرد و راهی بیمارستان شهید بهشتی کاشان شد.

 

بعد از این تصادف ، این سه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و سی تی اسکن از سر علی دایی گرفته شد چون کمی خونریزی و شکستگی از ناحیه سر داشت. خوشبختانه نتایج معاینات پزشکی این بوده که دایی در سلامت به سر می برد اما پزشکان برای اطمینان بیشتر از او خواستند چند ساعتی را در بیمارستان و تحت مراقبت پزشکی بماند.

دایی بعد از تصادف در تماسی کوتاه با یکی از نزدیکانش گفت:« حالم خوب است و منتظرم که پزشکان اجازه مرخصی بدهند! خطر به خیر گذشت.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)