پرسپولیس نیوز : کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد: کشیدگی همسترینگ محمد عباس‌زاده مسجل است و شرایط او برای دربی بعد از انجام MRI مشخص می‌شود.

دکتر سید مهیار مرتضوی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از آسیب‌دیدگی که روز چهارشنبه برای محمد عباس‌زاده روی داد، به سرعت برای تعیین وقت MRI در یکی از بهترین مراکز تصویربرداری تهران اقدام کردیم اما بدلیل پاره‌ای مسائل، عباس‌زاده در موعد مقرر به مرکز نرسید که در ادامه، زمان دیگری را هم روز گذشته برای او تعیین کرده بودیم که با توجه به اقدام خود بازیکن جهت حضور در یک مرکز تصویربرداری دیگر، مراجعه انجام نشد و وی امروز با حضور در محل تمرین MRI را در اختیار ما قرار داد اما با توجه به اینکه کیفیت آن مطلوب نبود، قرار دیگری را برای فردا هماهنگ می‌کنیم و تلاش خواهد شد در بین دو جلسه تمرین وی همراه با یکی از اعضای کادر پزشکی برای انجام MRI اقدام شود.

پزشک تیم پرسپولیس ادامه داد: زمانی که مصدومیتی برای بازیکنی روی می‌دهد کادر پزشکی تا پیگیری نهایی، مورد بوجود آمده نمی‌تواند آرامش داشته باشد و این در ذات کار ما است. در حال حاضر نیز معاینات بالینی بیانگر کشیدگی در ناحیه همسترینگ است اما میزان کشیدگی و تعیین اینکه محمد عباس‌زاده برای دربی چه شرایطی دارد، به نتیجه MRI فردا بستگی دارد. البته ما برنامه فیزیوتراپی را با توجه به مراجعه بازیکن از همین امروز آغاز کردیم.

وی در ادامه درباره دلیل پزشکی عدم تمرین پیام صادقیان در نوبت امروز خاطرنشان کرد: پیام صادقیان با عفونت از ناحیه دندان عقل روبرو بود که با توجه به تعطیلی دو روزه تمرینات از این فرصت برای مداوا استفاده کرد و امروز با توجه به اینکه هنگام تمرین به او فشار می‌آمد، توصیه شد که استراحت کند اما از فردا مشکلی برای انجام تمرینات نخواهد داشت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)