تنها بازیکن خارجی که قراردادش با سرخپوشان به اتمام رسیده و در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند، «کریستین اوساگونا» مهاجم نیجریه‌ای قرمزهای پایتخت است؛ بازیکنی که هنوز تکلیفش در تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» روشن نشده است.

به نقل از ایرنا، کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده، در شروع جدید تمرینات سرخپوشان برای فصل جدید حضور فعالی داشته است.

این مهاجم نیجریه‌ای در نیم‌فصل به جمع سرخپوشان اضافه شد اما نتوانست در پرسپولیس کیفیت بالایی از خود نشان دهد. این بازیکن پس از وقفه طولانی مدت لیگ، با بیش از دو ماه تاخیر به تمرینات سرخپوشان اضافه شد اما پس از دوران کرونا هم نتوانست با عملکردش نظر کادر فنی را به خود جلب کند.

عملکرد این بازیکن در تازه‌ترین شهرآورد پایتخت که منجر به شکست سرخپوشان هم شد انتقادات از این بازیکن را به اوج رساند تا وی بیشتر به سمت درهای خروج نزدیک شود.

تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید از روز گذشته آغاز شد و این در حالی بود که بازیکنانی که قراردادشان با سرخپوشان به اتمام رسیده بود، در این تمرین حضور نداشتند اما اوساگونا در دو روز گذشته همراه با سایر نفرات تمرین کرده تا اینگونه چراغ سبزش را برای بقا در پرسپولیس نشان دهد. هر چند شانس ادامه همکاری وی با پرسپولیس خیلی کم است.

با این حال به نظر می‌رسد طی امروز و فردا وضعیت نهایی وی مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)