خبرگزاری پرسپولیس : آخرین تمرین پرسپولیس در شرایطی بعد از ظهر امروز زیر بارش شدید باران برگزار شد که همچنان وضعیت محمد نوری نامشخص است.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی مقابل فولاد خوزستان از ساعت 15 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر پشت درهای بسته برگزار شد.

در این تمرین قرمز‌پوشان پس از اینکه بدن‌های خود را گرم کردند به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که محمد نوری با توجه به مصدومیتش از ناحیه کشاله وضعیت‌اش مبهم بود. نوری امروز به فیزیوتراپی و دویدن‌های خیلی نرم پرداخت. احتمال دارد این بازیکن در بازی مقابل فولاد غایب باشد اما پزشکان در تلاش هستند که تکلیف او را تا قبل از بازی مشخص کنند.

* حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس نیز در حاشیه تمرین امروز مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از سازمان لیگ به دلیل برگزاری نشست‌های مطبوعاتی قبل از بازی تشکری ویژه کرد.

وی گفت: این نشست‌ها دغدغه‌های مدیران رسانه‌ای را در طول یک فصل گذشته کمتر کرده و جا دارد از سازمان لیگ تشکری ویژه داشته باشیم.

* اما گل‌محمدی در تمرین امروز تغییرات گسترده‌ای را در ترکیب اصلی خود انجام داده بود. او نسبت به دربی در چند پست بازیکنان را عوض کرده بود.

* علی کریمی نیز طبق معمول امروز دو جلسه فیزیوتراپی کرد و سپس کارهای تعادلی و قدرتی را در دستور کار خود قرار داد. کریمی امروز هم ندوید.

* کریم باقری مهمان ویژه تمرین امروز پرسپولیس زیر بارش شدید باران پس از چند روز غیبت بود. وی به مدت 10 دقیقه با کریمی بر روی نیمکت نشست و با وی به گفت‌وگو پرداخت.

* 10 هوادار در تمرین امروز حضور داشته‌اند و به دلیل اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس به درخواست‌های آنها مبنی بر عکس‌ گرفتن جواب منفی می‌دادند، انتقاد‌هایی داشتند اما یکی از بازیکنانی که زیر بارش باران ایستاد و با وجود اینکه امکان داشت سرما بخورد علی کریمی بود که پس از عکس گرفتن با هواداران مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر تمرین را ترک کرد.

* پسر گل‌محمدی مهمان تمرین امروز بود.

* بگوویچ در حاشیه تمرین امروز به یادداشت برداری از شرایط بازیکنان می‌پرداخت.

* رضا حقیقی به دلیل سفر به مشهد در تمرین امروز هم غایب بود.

* در حاشیه تمرین امروز کادر فنی به بازیکنان هشدار می‌داد به دلیل خیس بودن زمین از هرگونه تکل‌های خشن جلوگیری کند.

* تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

در حاشیه تمرین امروز قاضی مهاجم پرسپولیس که امروز بسیار آماده و شاداب نشان می‌داد با گل‌زنی‌های مداوم خود هت‌تریک کرد و مورد تشویق بازیکنان قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)