پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در خصوص بازی کردن و یا نکردن کریمی همه چیز روز چهارشنبه هفته جاری مشخص خواهد شد.

فریدون مولایی در گفت‌وگو با  تسنیم درباره وضعیت مصدومیت علی کریمی اظهار داشت: کریمی روز شنبه در جریان تمرین از ناحیه همسترینگ ران پای راست احساس درد کرد که همان روز از پای وی MRI گرفتیم. پس از بررسی شرایط کریمی متوجه شدیم این بازیکن در عضله پا دچار کشیدگی شده است.

وی افزود: کریمی روزی 3 نوبت تحت درمان است و کار فیزیوتراپی را انجام می‌دهد. کریمی تا روز سه‌شنبه تحت درمان خواهد بود و روز چهارشنبه بار دیگر از او MRI می‌گیریم. در خصوص بازی کردن و یا نکردن کریمی همه چیز روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.

پزشک تراکتورسازی در خصوص وضعیت محمد ابراهیمی عنوان کرد: ابراهیمی از ناحیه مچ پا عمل جراحی انجام داده و به مدت یک ماه‌ و نیم از میادین دور خواهد بود. با احتساب هفته گذشته، وی 4 هفته دیگر به تمرینات تراکتورسازی بازمی‌گردد.

مولایی در مورد اینکه گفته می‌شود ابراهیمی از لیست تراکتورسازی خارج خواهد شد، تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد. او بازیکن تراکتورسازی است و از 4 هفته دیگر کار نرم‌دوی و تمرین با وزنه را آغاز خواهد کرد. امیدواریم ابراهیمی در بازی‌های آخر لیگ و دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا کنار ما حضور داشت.

وی درباره شرایط مرتضی اسدی، کاپیتان تراکتورسازی گفت: این بازیکن از ناحیه عضله پای راست دچار مصدومیت شد که به مدت 4 هفته فیزیوتراپی انجام داد. اسدی از روز گذشته به تمرینات اضافه شد و از فردا (سه‌شنبه) در تمرینات گروهی نیز شرکت خواهد. انتظار داریم اسدی روز بازی با پرسپولیس در ترکیب تیم حضور داشته باشد.

پزشک تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: به غیر از ایران‌پوریان و ربیعی‌خواه مصدومی دیگر نداریم. این 2 بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی از فهرست تراکتورسازی خارج خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)