پرسپولیس نیوز : رضا وطنخواه افزود:در كمیته فنی باشگاه پرسپولیس، پیشكسوتان،مربیان ایرانی و مربی خارجی به ترتیب گزینه های ما برای هدایت سرخپوشان بودند.

وی ادامه داد:نظر شخصی من برای هدایت پرسپولیس مربی ایرانی است و فكر می كنم در تاریخ نیز مربیان ایرانی در پرسپولیس موفق تر بودند.
پیشكسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بهترین گزینه برای هدایت این تیم، اظهار داشت: از نظر من حمید درخشان بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و من او را به كمیته فنی معرفی كردم.
عضو كمیته فنی باشگاه پرسپولیس، گفت:فكر می كنم بزرگترین مشكل ما در پرسپولیس عدم همدلی پیشكسوتان است و شاید خیلی ها حاضر نباشند به یكدیگر كمك كنند.
وی در پاسخ به این سئوال كه آیا پرسپولیس با تاخیر در انتخاب سرمربی جدید خود زمان را از دست نداده است، تصریح كرد: به هیچ عنوان زمان را از دست نداده ایم اما باید تا پایان هفته گزینه نهایی ما مشخص شود تا كار هرچه سریعتر آغاز شود.
وی در رابطه با جذب بعضی بازیكنان برای فصل جدید،اظهار داشت:این بازیكنان در فهرست یحیی گل محمدی سرمربی فصل گذشته قرار داشتند و ما آنها را در كمیته فنی ارزیابی و جذب كردیم .
وطنخواه در رابطه با اینكه آیا بهتر نیست سرمربی جدید تیم بازیكنان را انتخاب كند،افزود:این بازیكنان تا 80 درصد مورد قبول بوده اند و در هیچ جای دنیا سرمربی بازیكنان را انتخاب نمی كند.
وی در پاسخ به این سئوال كه آیا چنین كاری باعث نمی شود سرمربی در صورت عدم كسب نتیجه لازم تقصیر ها را گردن كمیته فنی بیاندازد، گفت: زمانی كه مربی هدایت یك تیم را قبول می كند باید همه چیز را بررسی كند تا اگر نتیجه لازم را نگرفت بهانه نگیرد.اگر یك مربی بازیكنان را انتخاب كرد و نتیجه نگرفت آن زمان چه كسی باید پاسخگو باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)