پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در واکنش عدم حضورش در جلسه این کمیته گفت: توقع داشتم برای جلسه خبرم می‌کردند.

در مورد جلسه روز گذشته کمیته فنی باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی این تیم گفت: من در جلسه روز گذشته حضور نداشتم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است. در آن جلسه قبلی که بودم مقرر شد تا آنجایی که امکان دارد سرمربی فصل بعد پرسپولیس گزینه‌ای باشد که سابقه کار در این تیم را داشته باشد. اولویت اعضای کمیته فنی این بود که سرمربی پرسپولیس اول پرسپولیسی باشد، بعد ایرانی و بعد خارجی.

وی ادامه داد: اگر قرار بوده روز گذشته جلسه باشد باید یک روز قبل تر به من خبر می‌دادند، من از اینکه در جلسه حضور نداشتم گله‌ای ندارم اما توقع داشتم خبرم می‌کردند. با توجه به اینکه در جلسه دیروز چند نفر از اعضای کمیته فنی حضور ندشتند بعید می‌دانم تصمیم گیری نهایی صورت گرفته باشد، چون من، آشتیانی و استیلی در جلسه نبودیم.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در شرایطی که چند نفر از اعضای کمیته فنی در جلسه روز گذشته حضور نداشتند آیا تصمیم گیری‌ها وجاهت دارد یا خیر، عنوان کرد: 60،70 درصد از اعضای کمیته فنی در جلسه بودند ولی قطعا تصمیم قطعی گرفته نشده است.

وطنخواه در مورد اینکه گفته می‌شود از بین پیروانی و درخشان یک نفر سرمربی پرسپولیس می‌شود، تاکید کرد: در این مورد هیچ اطلاع و نظری ندارم و از من هم توقع نداشته باشید که خیلی زود بگویم پیروانی بهتر است یا درخشان.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)