پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان تعصبی ندارند و فقط بلدند پول‌های زیاد دریافت کنند.

بیوک وطنخواه در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و از دست دادن جام قهرمانی اظهار داشت: پرسپولیس دو بار پیش افتاد اما نمی‌دانم چرا دفاع محکمی نبستند. شما ببینید روز گذشته بازیکنان چند پاس اشتباه دادند. فقط بلدند پول بگیرند. تعصبی وجود ندارد.

وی ادامه داد:‌ زمانی که ما بازی می‌کردیم دندان هایم می‌شکست اما بازی را ادامه می‌دادم  اما هم اکنون بازیکنان فقط یاد گرفته‌اند پول‌های زیاد بگیرند. تعصبی وجود ندارد. تن من جلوی تلویزیون می‌لرزید.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازیکنان را مقصر این شکست می‌داند، خاطرنشان کرد: هم بازیکنان و هم کادر فنی در این شکست مقصرند. زمانی که تیم دوبار پیش می‌افتد چرا نباید دفاع محکمی ببنیدیم. آن هم از انتخاب پنالتی‌زن‌هایی که در پایان بازی صورت گرفت.

وی در مورد اینکه آیا گل‌محمدی برای مربیگری در پرسپولیس زود بوده، تاکید کرد: به نظرم حضور گل‌محمدی در پرسپولیس خیلی زود بود. پرسپولیس تیم بزرگی است و یک مربی بزرگ می‌خواهد. اگر با ما تماسی بگیرند در این باره جلساتی برگزار خواهیم کرد تا بهترین تصمیم را بگیریم.

وطنخواه درباره خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا یادآور شد: واقعا دلم برای مهدوی‌کیا سوخت. این بازیکن برای ما زحمات زیادی کشیده اما به جایی که از او قدردانی شود او را خراب کردند. چرا باید مهدوی‌کیا 5 دقیقه پایانی بازی به میدان برود. دیدید که در همان زمان کم دو ضربه ایستگاهی خطرناک زد. واقعا اعصابم خورد است اگر او زودتر می‌آمد می‌توانست چندین پاس درست و درمان بدهد.

وی در مورد خداحافظی علی کریمی عنوان کرد: کریمی بی‌مقدمه خداحافظی کرد و فکر می‌کنم در زمان خوبی این تصمیم را گرفت. به هر حال او خواست که از فوتبال کنار برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)