مرجع خبری پرسپولیس : شنيده بوديم كه علي كريمي براي بازي در پرسپوليس انگيزه‌هاي زيادي دارد و حتي وقتي به عنوان اولين خريد اين تيم قراردادش را ثبت كرد شنيده‌هاي‌مان را بيشتر باور كرديم اما هرگز تصور نمي‌كرديم او تا اين اندازه سرشار از انگيزه باشد.

 

او طوري مقابل ملوان ظاهر شد كه همه فراموش كردند يك بازيكن 33 ساله است. كريمي باز هم گوشه‌هايي از جادويش را به نمايش گذاشت و شايد اوج هنرنمايي او بعد از گلي بود كه ملوان زد و پشت سر گذاشتن چند بازيكن زمينه‌ساز شروع حملات تيم براي رسيدن به گل تساوي بود.

 

البته كاپيتان پرسپوليس در همان ثانيه‌هاي 40-30 با توپربايي خوبي كه انجام داد و اولين خطر جدي را پايه‌گذاري كرد، انگيزه‌هايش را به نمايش گذاشت و هواداران را به وجد آورد.

 

كريمي محور اكثر حركات تيمش بود. او به عنوان يك پاسور و طراح وظايف خود را به خوبي انجام داد اما يك سوال تا قبل از گل ملوان وجود داشت و آن اينكه چرا فاصله‌اش تا دروازه حريف بيش از اندازه بود. به اعتقاد خيلي‌ها شايد اگر او نزديكتر به 18 قدم ملوان بود شكل بازي پرسپوليس هم تغيير مي‌كرد.

 

شماره هشت محور اصلي تيمش در مركز زمين بود و حتي در زمان حمله هم بازيكنان پرسپوليس منتظر او مي‌مانند تا برسد و توپ را به او بسپارند. كارشناسان فوتبال همواره بر اين اعتقاد بودند كه يك علي كريمي با انگيزه و سرحال براي هر تيمي يك نعمت است و حالا پرسپوليس چنين بازيكني را در اختيار دارد كه اگر شرايطش را حفظ كند قطعا براي پرسپوليس بازي هاي ماندگاري را به نمايش خواهد گذاشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)