مرجع خبری پرسپولیس : ورای این نام های بزرگ کدام ستاره را سراغ دارید که در سال های بعد از انقلاب به اندازه کریمی برای پرسپولیس تاریخساز شده باشد؟ کسی که اینگونه سکوها را نیم خیز کند و اینگونه هیجان انگیز باشد!

 

واقعیت همین بود. همان که انتظارش را داشتیم، در حقیقت اگر اتفاقی به غیر از این رخ می داد، باید تعجب می کردیم. هرچه باشد او با همه ستاره ها فرق دارد؛ ستاره ای که فوتبال را شاعرانه بازی می کند و البته غیرقابل پیش بینی…

آنقدر غیرقابل پیش بینی که هر لحظه می توان انتظار داشت یک جادوی جدید رو کند و با شعبده هایش همه را مسخ کند. بله، او علی کریمی است. بهترین خرید فصل و چه بسا بهترین خرید دهه یا حتی بعد از انقلاب ، البته اگر نگوییم بهترین خرید تاریخ فوتبال ایران!

 

 

ادعایی به گزافه نیست اگر او را در ردیف بزرگانی چون عابدزاده، محمدخانی، پروین، کلانی و پیوس قرار دهیم. ورای این نام های بزرگ کدام ستاره را سراغ دارید که در سال های بعد از انقلاب به اندازه کریمی برای پرسپولیس تاریخساز شده باشد؟ کسی که اینگونه سکوها را نیم خیز کند و اینگونه هیجان انگیز باشد!

 

بله؛ او یکی از بهترین خریدهای سی و اندی سال اخیر است و بازگشت دوباره اش به پرسپولیس ذره ای از این هیجان و اعتبار نمی کاهد. او علی کریمی است و همچنان آن بالاست. در هر نظر سنجی و در هر پست و ردیفی، حتی اگر رقبای بزرگ و نامداری چون علی دایی و امیر قلعه نوعی داشته باشد.

 

باز هم این علی کریمی است که مرد اول لقب می گیرد. برنامه 90 یکبار دیگر این انگاره را عیان کرد، او بهترین خرید فصل است، بدون هیچ تردیدی! 49 درصد آراء آن هم در رقابت با سه ستاره بزرگ و شهیر نشان دهنده اعتبار و عظمت جادوگر سرخ هاست.

 

بهترین خرید فصل دوباره به پرسپولیس برگشته تا جادو کند، جادویی که باید پایانش به قهرمانی ختم شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)