پرسپولیس نیوز : رضا شاهرودی کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است که در حال حاضر ایجاد تغییر در کادرفنی به ‌سود سرخپوشان نیست و این تیم باید همچنان با حمید درخشان کارش را ادامه دهد.

شاهرودی در مورد شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

در مورد باخت پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن چه صحبتي داري؟
پرسپوليس در نيمه اول خوب بازي كرد ولي ذوب‌آهن در نيمه دوم بعد از گلي كه دريافت كرد، نمايش بسيار خوبي داشت. به نظر من ذوب‌آهن در بين تيم‌هاي ايراني از لحاظ فاز تهاجمي بي‌نظير است و همتا ندارد. آنها واقعاً در خط هافبك و حمله عالي هستند. بازيكن برزيلي ذوب‌آهن هم خيلي خوب بازي كرد. او در دفاع موفق بود و در نهايت گل برتري تيمش را زد.

به نظر تو پرسپوليس اگر 10نفره نمي‌شد، شكست مي‌خورد؟
به‌هر‌حال اين موضوع تأثيرگذار بود. فكر مي‌كنم 10نفره شدن مقابل ذوب‌آهن با اين مهره‌هاي تهاجمي كه در اختيار دارد، فاجعه بود.

آيا بايد پرسپوليس را بابت اين باخت مورد سرزنش قرار داد؟
پرسپوليس در جدول جايگاه خوبي ندارد و جام‌حذفي را نيز از دست داد. با اين شرايط طبيعي است كه انتقادهايي صورت بگيرد ولي در مجموع بايد گفت كه همه مقصر هستند. هم بازيكنان، هم كادر فني و هم مسئولان باشگاه.

ولي خيلي‌ها معتقدند پرسپوليس امسال بابت محروميت و مصدوميت بازيكنان بدشانس بود؟
به‌هر‌حال در فوتبال اين اتفاقات رخ مي‌دهد و نمي‌توان اين موضوع را به‌عنوان يك اصل براي نتيجه نگرفتن بهانه قرار داد. يك تيم بايد هميشه جايگزين‌هاي مناسبي داشته باشد. من معتقدم پرسپوليس نياز به تقويت دارد. اين تيم در دفاع چپ و همچنين خط حمله بايد بازيكن بگيرد. پرسپوليس در نوك خط حمله نياز به يك فوروارد ششدانگ دارد. البته مگر در فوتبال ايران بازيكن خوب داريم كه پرسپوليس دنبالش برود؟ الان فوتبال ما بازيكن شاخص ندارد كه به پرسپوليس بيايد. يكسري بازيكنان هستند كه با 5 ميليون تومان پول پرسپوليس را مي‌فروشند.

آيا در حال حاضر بركناري درخشان مي‌تواند شرايط را بهتر كند؟
مسئولان پرسپوليس بعد از بركناري علي دايي بايد يك مربي قوي را انتخاب مي‌كردند و آن زمان بايد يك تغيير خوب انجام مي‌دادند. الان به نظر من تغيير كادرفني درست نيست و پرسپوليس بايد با همين نفرات ادامه دهد.

در مورد منتفي شدن حضور كرانچار در تيم اميد و مسائلي كه در اين زمينه مطرح شد، چه صحبتي داري؟
من بعيد مي‌دانم اين مربي مشكل اخلاقي داشته باشد، در ضمن بايد پذيرفت كه فرهنگي خارجي‌ها با فرهنگ ما ايراني‌ها تفاوت دارد. او از لحاظ فني نشان داد كه مربي خوبي است، حالا نمي‌دانم چه بحث‌هايي مطرح شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)