پرسپولیس نیوز : هافبک مقدونیه ای تیم پرسپولیس گفت:اگر مسابقه فینال جام حذفی به وقت اضافه برود،فشار روی دو تیم خیلی بیشتر خواهد شد.

ولاتکو  گروزدانوسکی درباره میزبانی پرسپولیس از سپاهان در بازی فینال جام حذفی عنوان کرد:طبیعتا این مساله برای ما یک خبر خوشحال کننده است.حضور هواداران در این مسابقه برای پرسپولیس یک امتیاز ویژه محسوب می شود و باید از آن استفاده کنیم.امیدوارم هواداران تا پایان مسابقه ما را حمایت کنند.

وی درباره پیش بینی اش از نتیج بازی گفت: بازیکنان پرسپولیس ماهها برای این مسابقه تمرکز کرده اند.به طور حتم انگیزه زیادی برای دیدار با سپاهان داریمومن به نتیجه این بازی خوشبین هستم.

گروزدانوسکی درباره اینکه به نظرش این مسابقه در وقت قانونی تمام می شود یا نه گفت:فوتبال است و نمی شود پیش بینی کرد.باید شرایط بازی را دید.با این وجود اگر مسابقه فینال جام حذفی به وقت اضافه برود،فشار روی دو تیم خیلی بیشتر خواهد شد.

وی درباره اینکه اگر مسابقه به پنالتی برسد حاضر است در آن شرایط پشت توپ بایستد و پنالتی بزند یا نه اظهار داشت:من از همین حالا برای زدن پنالتی اعلام آمادگی می کنم و هیچ استرس و مشکلی هم ندارم.حتی حاضرم پنالتی اول را هم بزنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)