دوشنبه 21 بهمن (16:11)

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با فدراسيون فوتبال اردن تعامل كامل را داشتم و به هيچ عنوان از اين تيم اخراج نشدم.

نلو وينگادا اظهار داشت: قرارداد من در تاريخ 31 دسامبر يعني 11 دي با تيم ملي اردن به اتمام رسيد. با توجه به شرايط تيم ملي فوتبال اردن، رئيس فدراسيون اردن از من خواست كه در دو بازي ديگر آنها را تنها نگذارم.
وي افزود: من هم قبول كردم كه در خدمت اين تيم بمانم اما آن زمان هم آزاد بودم و مي‌توانستم به تيم ديگري بروم.
وينگادا ادامه داد:‌ به هيچ وجه من اخراجي نيستم و با مسئولان فدراسيون اردن تعامل لازم را داشتم. آنها مي‌توانند اين موضوع را تاييد كنند.
اين مربي پرتغالي يادآور شد: متاسفانه شرايط طوري شد كه با تيم ملي اردن مقابل تايلند و سنگاپور با وجود شايستگي نتايج خوبي نگرفتم. البته اين مسئله جزئي از فوتبال است.
وي در خصوص پيشنهاد باشگاه پرسپوليس گفت: هر حرفي كه با باشگاه پرسپوليس زدم پس از ترك كادر فني اردن بود. من پيشنهادات خوبي داشتم اما حضور در پرسپوليس برايم جذاب‌تر بود و فكر مي‌كنم تصميم خوبي گرفتم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ليگ قهرمانان آسيا عنوان كرد: تيم‌هاي عربستاني را به خوبي مي‌شناسم. الشباب و الرفاه قوي‌ترين تيم‌هاي عربستان هستند اما ما نيز پرسپوليس ايران هستيم و باور داريم كه مي‌توانيم جزء دو تيم صعودكننده باشيم.
وينگادا اظهار داشت: دربي‌هاي مختلفي ديدم اما وينگادا هيچ وقت با فكر باخت به ميدان نمي‌رود. فوتبال حرفه‌اي است و هر كس بخواهد برنده شود بايد دقت كند. من هم سعي مي‌كنم با شناخت خوب در چند روز آينده تركيب ايده‌آلي در بازي مقابل استقلال پيدا كنم.
وي تصريح كرد: در خصوص قهرماني نبايد زود قضاوت كرد. اجازه بدهيد فعلا تمركزم روي دربي حساس ايراني‌ها باشد. من در فوتبال حرفه‌اي ياد گرفتم كه در هر بازي كه پيش رو دارم فقط به آن فكر كنم. اما همين قدرمي گويم كه آينده پرسپوليس درخشان است.
وينگادا در جواب سئوالي مبني بر ميزان اطلاعاتش از پرسپوليس تاكيد كرد: من فوتبال ايران را تا حدودي مي‌شناسم. از سال 1996 كريم باقري و علي كريمي را ديده‌ام. آنها بازيكنان بسيار خوب و با كيفيتي بالا هستند.
وي اضافه كرد:‌ سال گذشته در مردادماه با تيم ملي اردن در مقابل ايران به ميدان رفته‌ام و روي هم رفته شناخت كافي دارم اما سعي مي‌كنم باز هم بيشتر از اين تيم بدانم.
وينگادا خاطرنشان كرد: براي حضور در ايران مشاوره‌هاي خوبي گرفتم و مي‌دانم پرسپوليس تيم بزرگ و محبوبي است و هواداران بسياري در ايران و آسيا دارد.
وينگادا عنوان كرد: خوشحال هستم مسئولان باشگاه پرسپوليس به من اعتماد كردند. مي‌دانم كار سختي دارم و اميدوارم ماموريتم را به خوبي انجام دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)