سه شنبه 29 بهمن(19:00) 

مرجع خبری پرسپولیس : وينگادا: از عملكرد بازيكنان پرسپوليس راضي نيستم

سرمربي پرتغالي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از عملكرد بازيكنانم برابر ابومسلم راضي نيستم

نلو وينگادا پس از پيروزي يك بر صفر پرسپوليس مقابل ابومسلم خاطرنشان كرد: در اين ديدار حساس 3 امتياز بازي بيش از هرچيز براي ما اهميت داشت كه به آن رسيديم اگرچه مي‌توانستيم بازي بهتري را به نمايش بگذاريم.
وي افزود: در فوتبال امروز براي مقايسه تيم‌ها امتياز مدنظر است اما صادقانه مي گويم من از عملكرد بازيكنانم در اين بازي راضي نيستيم چون در دقايق پاياني فرصت‌هاي زيادي داشتيم كه آنها را به گل تبديل نكرديم. پس از آنكه حريف 10 نفره شد عملكرد ما ضعيف‌تر شد. اگر چه پيروزي حق ما بود چون فرصت هاي بيشتري نسبت به ابومسلم داشتيم.
وينگادا اظهار داشت: در جريان كلي مسابقه فقط 20 دقيقه اول نيمه دوم را خوب بازي كرديم و من از آن لحظات لذت بردم. فوتبال بر پايه اشتباهات است اما امروز اشتباهاتمان بيشتر از ديدار با استقلال بود.
وي راجع‌به تعويض‌هايش عنوان كرد: من مربي اي هستم كه علاقه شديدي به بازي سرعتي دارم. به همين دليل حميد علي‌عسگر را در دقايق پاياني به بازي آوردم و به خواسته‌ام رسيدم.
اين مربي پرتغالي در پاسخ به سؤالي كه در مورد وضعيت نيمكت ذخيره‌هاي پرسپوليس پرسيده شده؛ گفت:

همانطوري كه گفتم من بهترين هاي دنيا را در اختيار دارم بنابراين در چنين تيمي انتخاب 11 نفر از بين نفرات كار بسيار سختي است.
وي ادامه داد: هواداران ما بايد بدانند 3 روز بعد از ديدار فشرده‌ مقابل استقلال به ميدان آمديم و وقت زيادي براي استراحت و آمادگي بيشتر نداشتيم.
وينگادا راجع ‌به جايگاهش در تيم پرسپوليس به عنوان سرمربي يا مربي عنوان كرد: در يك تيم مهم اين نيست كه چه كسي در كادر فني نفر اول يا دوم باشد. من معتقدم در وضعيت فعلي پرسپوليس در دو مسابقه 4 امتياز را بدست آورده و ما قدرت رسيدن به صدر جدول را داريم.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تصريح كرد: در ديدار بعدي با برق بايد با قدرت حريف را شكست داده تا بتوانيم براي رويارويي با سپاهان آماده شويم. در كادر فني پرسپوليس من با افشين پيرواني بيش از هر كس ديگري نزديك هستم. او مغز متفكر پرسپوليس است.
سرمربي سابق اردن يادآور شد: در ليگ قهرمانان آسيا برنامه فشرده‌اي را پيش‌روي داريم اما بايد به چنين وضعيتي عادت كنيم. حتي بايد به روز 8 فرودين نيز فكر كرده و بتوانيم نفرات ملي‌پوش‌مان را در اختيار تيم ملي ايران قرار دهيم.

وینگادا در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان پرسپولیس برنامه‌های تاکتیکی او را در زمین پیاده کرده اند، تصریح کرد: آنها سعی کردند تمام برنامه‌هایی که گفته بودم را در زمین پیاده کنند البته بازی فوتبال مبتنی بر اشتباهات است اما ما در بازی قبل برابر استقلال، تیمی که از ابومسلم قوی‌تر بود اشتباهات کمتری داشتیم.

وی در این خصوص اضافه کرد: ما سه روز بعد از یک بازی سنگین این بازی را انجام دادیم و زمان لازم برای ریکاوری نداشتیم اما سعی می کنیم خودمان را بیش از این با شرایط موجود تطبیق داده و به تدریج بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از دو بازی گذشته خود که مسابقات مهمی هم بود چهار امتیاز کسب کردیم و با توجه به انگیزه بالای بازیکنان و زمان بیشتری که برای آماده شدن داریم سعی می کنیم در آینده نزدیک ضمن ارائه بازیهای خوب امتیازات لازم را هم کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که نوع برنامه ریزی مسابقات و فشردگی لیگ برایش عجیب نیست، اظهار داشت: این موضوع عجیب است اما شرایطی است که برای همه تیم‌ها وجود دارد. بدون شک با توجه به شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین فرصتی که تیم ملی برای آماده سازی جهت دیدار با عربستان نیاز دارد فشردگی‌ها بیشتر هم می شود ولی باید خود را با شرایط موجود تطبیق دهیم.

این سرمربی پرتغالی در خصوص حضور افشین پیروانی، سعداوی و عابدزاده در کنار زمین برای انتقال نظرات وی به بازیکنان در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال اظهار داشت: به علت فشار زیادی که در آن بازی وجود داشت این اتفاق رخ می داد ولی در دیدار امروز همه دیدند فقط افشین پیروانی به لب خط می رفت.

وی ادامه داد: پیروانی از مربیان دیگر به من نزدیک‌تر است و می توانم با زبان انگلیسی برنامه تاکتیکی خود به افشین بیان کرده و او به نفرات تیم منتقل کند. من هم روی نیمکت می نشینم تا ضمن ایجاد آرامش در بین مربیان و بازیکنان ذخیره دستورات فنی را راحت‌تر به تیم منتقل کنم.

وینگادا در پایان با بیان اینکه بازی استقلال و پرسپولیس تمام شده است و دیگر درباره آن دیدار صحبت نخواهد کرد در خصوص جذب بازیکن جدید گفت: من از تیمم رضایت دارم و فعلا نمی خواهم بازیکن جدیدی جذب کنم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)