دوشنبه 28 بهمن(11:29) 

مرجع خبری پرسپولیس : وينگادا : بايد در حـد ليـگ برتـر انگليس آمـاده باشيم
شانس قهــرماني پرسپوليس كـم نيست / مشكلات را درون تيم حل مي‌كنم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس با من در هر بازي داخلي و خارجي تنها براي برد به ميدان خواهد رفت.

ادوارد نلو وينگادا درباره‌ي آخرين شرايط تيم پرسپوليس پس از ديدار داربي اظهاركرد: شرايط خوب پيش مي‌رود و تمرينات با نظم و انسجام خوبي پيش مي‌رود؛ بازيكنان انگيزه زيادي دارند و با فراموش كردن اتفاقات بازي داربي خود را براي مسابقه با ابومسلم آماده مي‌كنند.

وي در پاسخ به اين سوال كه روند آتي پرسپوليس در ادامه مسابقات ليگ برتر را چطور مي‌بينيد، گفت: من در فوتبال ياد گرفته‌ام كه هميشه بازي به بازي تمركزم را به مسابقات معطوف كنم. در حال حاضر در فكر ديدار با ابومسلم هستيم و حتي نوع تمرينات را در برخي قسمت‌ها بر اساس شرايط اين بازي طراحي مي‌كنيم چرا كه واقعا به برد برابر آنها نياز داريم. ما هنوز هشت بازي ديگر تا پايان ليگ داريم و ممكن است شرايط تيم‌ها در بسياري از مسابقات متفاوت از وضعيت كنوني‌شان باشد. ما هم در ادامه مسابقات مي‌جنگيم و هنوز براي قهرماني هم شانس كمي نداريم.

وينگادا درباره‌ي كنترل حواشي اطراف تيم بزرگي چون پرسپوليس، گفت:

مي‌دانم كه تيم چون پرسپوليس ممكن است حواشي بسياري را در اطراف و يا حتي داخل خود داشته باشد اما برنامه من اين است كه تمام حواشي، مشكلات و مسايل مختلف تيم را درون تيم حل كنم و به بيرون از آن نبرم، همينطور كه مشكلات خانوادگي‌ام را درون آن حل مي‌كنم.

وي درباره‌ي تقابلش با تماشاگران و خبرنگاران ايراني نيز خاطرنشان كرد: من با تماشاگران و خبرنگاران روابط خوبي دارم و مطمئن باشند اگر به من احترام بگذارند، من هم به آنها احترام خواهم گذاشت؛ همه مربيان، بازيكنان و داوران بزرگ ممكن است در كارشان دچار اشتباهاتي شوند و همين‌طور ممكن است برخي خبرنگاران يا روزنامه‌نگاران بزرگ هم دچار اشتباه شوند كه بايد آن را پذيرفت.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به سوالي درباره اهميت رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا براي اين تيم با توجه به وضعيت كنوني‌اش در ليگ برتر، تصريح كرد: اين مسابقات دهم مارس شروع خواهد شد و آن زمان مي‌توان درباره پيرامون اين بازي‌ها نظر داد. معتقدم پرسپوليس با من چه در بازي‌هاي داخلي و چه خارجي براي برد به ميدان خواهد رفت.

وي افزود: من از هر سه تيم عربي هم‌گروه با پرسپوليس شناخت كافي دارم، الشباب (عربستان) و حتي الغرافه (قطر) از تيم‌هاي خوب عربي هستند اما ما پرسپوليس هستيم و بايد آنها را ببريم؛ تمام تلاش ما اين خواهد بود كه از گروه‌ خود نه تنها صعود كنيم بلكه به عنوان تيم اول راهي مرحله بعد شويم تا در اين مرحله ميزبان تيم دوم گروهي ديگر باشيم. همچنين من شانس قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر را كمرنگ‌ نمي‌بينم و فكر مي‌كنم اگر قدم به قدم و با قدرت به جلو رويم مي‌توانيم موفقيت‌هاي بيشتري كسب كنيم و در هر سه جام پيش رو هم مدعي باشيم.

وي درباره آمادگي تيمش براي انجام مسابقات فشرده در ليگ برتر، ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي نيز گفت: انجام بازي به صورت هر چهار روز يكبار واقعا سخت است؛ تيم‌ها بايد از آمادگي كامل برخوردار باشند و ما براي رسيدن به اين حد از آمادگي تلاش مي‌كنيم و برنامه‌ داريم، ما مي‌دانيم فشردگي مسابقات به حدي خواهد بود كه بايد مثل ليگ برتر انگلستان بازي كنيم و در حد آن آماده باشيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)