جمعه 23 اسفند (16:30)

 مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از الشباب عربستان شناخت كافي دارم و اميدوارم تغييرات خاصي در اين تيم رخ نداده باشد

نلو وينگادا تصريح كرد: پس از بازي با الشارجه و يك روز ريكاوري براي بازيكنان، اكنون در شرايط خوبي هستيم و براي يكي از سخت ترين ديدارهاي خود در اين مرحله مقابل يك تيم حرفه اي آماده مي شويم.
وي افزود: اگر تغييراتي در الشباب ايجاد نشده باشد از اين تيم شناخت كافي دارم؛ همانطور كه فوتبال عربستان را مي شناسم. من به الشباب احترام مي گذارم ولي به اين نكته فكر مي كنم كه بتوانيم از اين تيم امتياز بگيريم.

وي در خصوص كنار گذاشتن ابراهيم توره از پرسپوليس گفت: اين شايعه خنده دار است و از همان سئوال هايي است كه دوست ندارم درباره اش حرف بزنم. در اين مرحله به تمام بازيكنان نياز دارم. من به آنها كمك مي كنم كه اگر در شرايط نامناسبي هستند به شرايط ايده ال برسند. مطمئن باشيد مشكل گلزني ما حل خواهد شد و ما در اين باره مشكلي نخواهيم داشت. 

وينگادا خاطرنشان كرد: خوشبختانه تمام بازيكنان را در اختيار دارم. من بهترين ها را به داخل زمين مي فرستم و امكان دارد تغييراتي نسبت به بازي با الشارجه امارات انجام شود.

سرمربي پرتغالي پرسپوليس يادآور شد: بازي در عربستان سخت است. الشباب از كادر فني خوبي سود مي برد. به همين دليل ما برنامه ويژه اي براي ديدار مقابل اين تيم داريم و اگر آن را به خوبي در زمين پياده كنيم به هدف خود مي رسيم.

وينگادا تصريح كرد: از حمايت مسئولان باشگاه پرسپوليس تشكر مي كنم و به بعضي از كساني كه بازي با الشارجه را آسان توصيف كردند مي گويم هيچ ديداري در ليگ قهرمانان آسيا آسان نيست و بعضي اوقات تيم هاي كوچك شگفتي ساز شده اند.
ديدار الشباب عربستان و پرسپوليس سه شنبه 27 اسفند برگزار مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)