مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي توانم مشكلات خانودگي تيم را بيان كنم و فقط مي گويم به كار در تيم تهراني ادامه نخواهم دادم.

نلو وينگادا پس از شكست يك بر صفر تيم فوتبال پرسپوليس برابر بنيادكار نلو وينگادا در نشست مطبوعاتي پس از بازي اظهار داشت: به بنيادكار تبريك مي‌گويم البته با توجه

به اتفاقاتي كه افتاد نتيجه بازي بايد مساوي به اتمام مي‌رسيد و بازي به وقت اضافي كشيده مي‌شد. به هر حال بازي تمام شده است و ما آن را واگذار كرده‌ايم و ديگر نمي‌توان كاري كرد.
وي، ادامه داد: ناراحتي هيئت مديره بازيكنان و هواداران را درك مي‌كنم و اميدوارم در آينده اين اتفاقات جبران شود.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا احتمال قطع همكاري شما با تيم پرسپوليس وجود دارد، تأكيد كرد: بله با تيم پرسپوليس قطع همكاري خواهم كرد.
سرمربي تيم پرسپوليس ادامه داد: از من ناراحت نشويد. به همه تيم هايي كه پيروز شوند تبريك مي‌گويم شايد اين موضوع را ايراني‌ها بد بدانند؛ اما برخلاف تصور كار بدي نيست.
وي در مورد تعويض محمد منصوري، گفت: اين بازيكن مقابل الشباب هم به ميدان رفت و در پيروزي ما تأثيرگذار بود؛ اما كسي در آن مسابقه در مورد تعويض سوالي نپرسيد.
وينگادا در پاسخ به اين سوال كه چرا نمي‌خواهيد مشكل اصلي پرسپوليس را بگوييد، خاطرنشان كرد: اين مشكل خانوادگي است. اگر در خانواده شما مشكلي وجود داشته باشد آيا آن را بيان مي‌كنيد؟ من هم سعي مي‌كنم مشكل پرسپوليس را به بيرون از خانه انتقال ندهم.

وي افزود: اگر دنبال مقصر هستيد من مي‌توانم آن مقصر باشم زيرا با وجدانم مشكل ندارم چون همه تلاشم را كردم.
وي با اشاره به اينكه جريان بازي را داور رقم زد نه ريوالدو، افزود: اگر بر روي هر كس ديگري غير از ريوالدو خطا مي‌شد داور پنالتي نمي‌گرفت.
در ادامه اين نشست هنگامي كه وينگادا با سوالات متعدد خبرنگاران مواجه شد بدون توجه به اين سوالات جلسه را ترك كرد.
تيم فوتبال پرسپوليس با شكست يك بر صفر مقابل بنيادكار در ورزشگاه آزادي از دور مسابقات ليگ قهرمانان ‌آسيا حذف شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)