پنج شنبه 17بهمن:(19:03)

مرجع خبري پرسپوليس:مذاكرات باشگاه پرسپوليس با وينگادا مراحل نهايي خود را طي مي كند و به احتمال فراوان اين مربي هدايت اين تيم را بر عهده خواهد گرفت.

با سفر حسين هدايتي، رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس به امارات مذاكرات با 2 مربي خارجي بنام هاي فيليپ تروسيه و ادواردو وينگادا آغاز شد تا به زودي هدايت تيم پرسپوليس را در مسابقات داخلي و خارجي يكي از اين مربيان بر عهده داشته باشد.

                       

از باشگاه پرسپوليس خبر مي رسد كه مسئولان باشگاه به دليل برخي خواسته ها از سوي تروسيه با اين مربي فرانسوي به توافق نرسيدند. به همين دليل مذاكرات با وينگادا به صورت جدي تر انجام شد.خبرهاي رسيده حكايت از آن دارد كه مذاكرات با وينگادا مراحل نهايي خود را طي مي كند تا مربي پرتغالي به عنوان نزديك ترين فرد در آستانه نشستن روي نيمكت پرسپوليس باشد.
گفته مي شود هدايتي پس از مذاكره با وينگادا با وي براي عقد قرارداد يك ساله به توافق رسيده است.
بنا بر اظهارات نزديكان باشگاه پرسپوليس قرار است كه وي يك دستيار خارجي نيز با خود به ايران آورده و به مدت يك سال در اين تيم ايراني فعاليت كند.
احتمال دارد كه عباس انصاريفرد، مدير عامل باشگاه پرسپوليس در كنفرانس روز شنبه اين مربي را در جمع اصحاب رسانه به صورت رسمي معرفي كند. اگر همه چيز بر همين منوال پيش برود، وينگادا هفته آينده وارد ايران مي شود و در بازي مقابل استقلال روي نيمكت پرسپوليس خواهد نشست.
وينگادا در پي كسب نتايج نه چندان مناسب هفته گذشته از مربيگري تيم ملي اردن كنار گذاشته شد.
اخبار تكميلي متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)