جمعه 25 بهمن(16:47) 

مرجع خبری پرسپولیس : وينگادا: موقعيت‌هاي صد در صد را برابر استقلال از دست داديم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چند فرصت صد در صد گلزني را به راحتي از دست داديم

نلو وينگادا پس از تساوي يك بر يك تيم‌هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: پس از آنكه گل اول را از استقلال دريافت كرديم حملات زيادي داشتيم اما در جريان مسابقه پرسپوليس چند موقعيت صد در صد گلزني را از دست داد.
وي افزود: در برابر استقلال براي رسيدن به پيروزي از هيچ كوششي دريغ نكرديم اما بازيكنان ما بايد ياد بگيرند كه تا آخرين لحظه مسابقه نتيجه امكان دارد تغيير كند پس از آنكه از استقلال گل خورديم چند بار ريسك كرديم اما معتقدم اين ديدار حساس در كمال جوانمردي برگزار شد.
وينگادا خاطرنشان كرد: دربي ايراني حساسيت خاص خود را داشت اما نتيجه عادلانه بود. اگر چه ما به فكر پيروزي بوديم اما من به تازگي به جمع سرخ‌پوشان اضافه شده‌ام و در آينده حرف هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت. قبل از دربي ساعت‌ها با پيرواني در مورد اين مسابقه صحبت كردم و اين تيمي كه امروز وارد زمين شد حاصل تفكرات كل كادر فني بود.
وينگادا گفت: ‌اگر من نمي خواستم در تركيب دخالت داشته باشم صبر مي‌كردم و بعد از دربي به جمع پرسپوليسي‌ها اضافه مي‌شدم. به هر حال از عملكرد بازيكنان راضي هستم چون بعد از عقب افتادن پرسپوليس خيلي خوب و با انگيزه به سوي دروازه حريف پيش رفتم.
اين مربي پرتغالي اظهار داشت:

 در دقايق پاياني؛ بازي در اختيار ما بود و تعويض‌هايمان نيز تاثيرات مثبتي به همراه داشت.
وي در مورد آينده پرسپوليس گفت: من جادوگر نيستم كه بخواهم آينده را پيش‌بيني كنم. به همين دليل به مسولان پرسپوليس قولي نداده ام اما به عنوان سرمربي تاكيد مي‌كنم ما تا آخرين لحظه به تلاشمان ادامه مي‌دهيم.
وي با اشاره به عملكرد تيم داوري خاطرنشان كرد: محسن تركي به خوبي بازي را قضاوت كرد اما بايد همه بدانند داور نيز مانند بازيكنان، مربيان و هر فرد ديگري اشتباه مي‌كند اما داوري ايراني خيلي خوب قضاوت كرد.
وي راجع به اعتراض رحمان رضايي هنگام تعويض شدن از ميدان مسابقه پاسخ داد: رحمان بعد از تعويض هيچ كار بدي انجام نداد بلكه براي لحظاتي براي آب خوردن به بيرون از زمين رفت و برگشت.
وينگادا عنوان كرد: امروز پرسپوليس در خط دفاع عملكرد خوبي داشت. استقلال هم نشان داد كه چرا تا حالا صدرنشين ليگ برتر ايران است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)