يك شنبه 25 اسفند:(16:35)

مرجع خبري پرسپوليس:وينگادا پيش از سفر به عربستان: بازي زيبايي را به نمايش مي‌گذاريم /نتايج صبا و استقلال نشان داد، ما هم مي‌توانيم موفق باشيم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نتايج صبا و استقلال مقابل‌ تيم‌هاي قدرتمند عربستاني نشان مي‌دهد كه پرسپوليس هم مي‌تواند براي كسب پيروزي به مصاف الشباب برود.

 

ادواردو نلو وينگادا سرمربي پرتغالي تيم پرسپوليس پيش از سفر كاروان اين تيم به عربستان براي ديدار مقابل الشباب در چهارچوب رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، پيرامون اين مسابقه  گفت: الشباب تيم قدرتمندي بوده و بازيكنان خوبي دارد و در اولين بازي خود در اين جام توانسته الغرافه قطر را در خانه‌اش شكست دهد؛ اين نشان مي‌دهد كه آنها در عربستان تنها به فكر كسب سه امتياز از حريفان‌شان هستند. اما از طرفي ما هم پرسپوليس هستيم و به عنوان نماينده ايران مي‌خواهيم فوتبال شايسته و پيروزمندانه‌اي را ارايه كنيم.

 

وي افزود: صبا نتيجه بسيار خوبي مقابل صدرنشين ليگ عربستان يعني الهلال در رياض گرفت كه خود نوعي برد محسوب مي‌شود؛ همچنين استقلال هم به رغم شكست برابر الاتحاد بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشت. بنابراين همه اين‌ها نشان مي‌دهد كه فوتبال ايران مي‌تواند در مقابل عربستان قرار گرفته و پيروز باشد. بدون شك ما هم براي كسب سه امتياز برابر الشباب به رياض رفته و از هيچ تلاش و برنامه‌اي در راستاي اين هدف، دريغ نمي‌كنيم.

 

وينگادا شرايط فني و روحي پرسپوليس را مثبت ارزيابي كرد و در اين‌باره گفت: ما شرايط خوبي داريم و با بهبود مصدوميت برخي بازيكنان، رسيدن به حد مطلوبي از آمادگي واضافه شدن آنها به تركيب تيم، قدرت بيشتري پيدا كرديم؛ البته كادر فني سعي مي‌كند از آماده‌ترين بازيكنان در تركيب اصلي تيم در بازي با الشباب استفاده كند. بازيكنان ما با بردي كه برابر الشارجه بدست آوردند انگيزه بيشتري براي پيروزي در اين مسابقه پيدا كرده و تمرينات منظمي را هم پشت سر گذاشتند. تمام تلاش ما صعود به مرحله بعدي و ترجيحا به عنوان تيم اول است، لذا نبايد فرصت‌هايمان را از دست داده و سعي كنيم با اقتدار صعود كنيم. مشكل خاصي نداريم و به هواداران قول مي‌دهم كه بازي زيبايي را از پرسپوليس برابر الشباب شاهد خواهند بود.

 

 كاروان تيم پرسپوليس صبح امروز (يكشنبه) با پروازي در ساعت 10:30 تهران را به مقصد دوبي ترك كرد تا از آنجا با پرواز ديگري عازم رياض شود. تيم پرسپوليس پس از ديدار برابر الشباب براي زيارت خانه خدا از رياض به مكه رفته و پس از آن نيز از طريق دوبي در 29 اسفندماه وارد تهران خواهند شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)