پرسپولیس نیوز : وکیل حسین ماهینی گفت:‌ چون وضعیت خدمتی این بازیکن مشخص شده تا زمان اعزام به سربازی ماهینی می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

عبدالصمد ابراهیمی وکیل حقوقی حسین ماهینی در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن که این روزها با باطل شدن کارت معافیت از خدمتش روبه‌رو شده، گفت: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا تاریخ اعزام حسین ماهینی به آموزشی خدمت سربازی را عقب بیندازد چرا که تا آن زمان ماهینی می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

وی ادامه داد: چون تاریخ اعزام ماهینی به خدمت سربازی هنوز مشخص نشده اما از آنجا که وضعیت خدمتی او روشن شده،‌ تا زمانی که به دوران آموزشی اعزام نشود می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

وکیل ماهینی درباره اینکه گفته می‌شود دیوان عدالت اداری دستور موقت برای رفع مشکل ماهینی را رد کرده، اظهار داشت: این موضوع جدیدی نیست چرا که در ابتدای فصل و وقتی که ماهینی دو بازی اول را به دلیل مشکلات کارت معافیتش نتوانست بازی کند، ما درخواستی به دیوان عدالت اداری دادیم که دستور توقف موقت آن مسئله را بدهند اما وقتی ماهینی بازی کرد دیگر نیازی به ادامه این نامه نبود و دیگر در آن زمان ما این موضوع را پیگیری نکردیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)